US lights/module Vectra C Gezocht!!!

GTS Power

Woont hier bijna
Wie heeft er ervaring met een US module op een Vec C?

Het schijnt dat die sets niet goed met de canbus overweg kan...

Gr Tom

Ik zie wel een paar Golfjes 5 bij ons in de buurt rondrijden met de knipperlichten continue brandend. En canbus is canbus lijkt mij toch...?

deze zijverlichting worden site markers genoemd, voor betere zichtbaarheid van de zijkant.

(om bv. Tbone accidents te voorkomen).

Ik deel dat Tom doelt op de constant brandende knipperlichten.

syvedavy.jpg

Ik heb inmiddels een setje aangeschaft maar nog geen tijd gehad om het in te bouwen.

viewtopic.php?f=6&t=106895&start=425

Bij een golf 5 kan je ze instellen via de vagcom ( vag computer ).

Die us-pinker setjes kunnen storing geven waardoor je boordnet kapot kan gaan. Computerstoringen etc etc..

@marco_tds wrote:Bij een golf 5 kan je ze instellen via de vagcom ( vag computer ).

Die us-pinker setjes kunnen storing geven waardoor je boordnet kapot kan gaan. Computerstoringen etc etc..

Dit werd al eerder genoemd ja,

handig om te weten als je een Opel Vectra bezit :???:

Maar toch bedankt :thumb

@turbosix wrote:@marco_tds wrote:Bij een golf 5 kan je ze instellen via de vagcom ( vag computer ).

Dit werd al eerder genoemd ja,

handig om te weten als je een Opel Vectra bezit :???:

Maar toch bedankt :thumb

Djeezes, lastige dag gehad ofzo? :???:

Ik heb het toch ook over de setjes of niet soms?

Sorry, was niet lullig bedoeld hoor.

Maar ik heb eigenlijk best wel een leuke dag gehad vandaag, lief dat je dat vraagt :-)

Dat is inderdaad bij vag wel mooi, je kan zelfs de percentage mbt de lichtsterkte instellen met vagcom. Jammer dat Opel het niet heeft.

Terug
Naar boven