S soepkiepe Forumbewoner 29 nov 2012 #621 @danny wrote:Setje 18inc velgen op mn gtc gekocht king: :hmmz :hmmz verkeerde topic denk ik?
J jeroenk Hoort bij de inboedel 29 nov 2012 #623 @joop1970 wrote:kun je volgens mij niet aan je voltage wat je meet relateren. gaat om amperes. Zou even een laadtest laten doen. Als je met draaiende motor een voltage hebt lager dan ~14.4 volt zonder verbruikers aan zal je accu niet voldoende worden bijgeladen!
@joop1970 wrote:kun je volgens mij niet aan je voltage wat je meet relateren. gaat om amperes. Zou even een laadtest laten doen. Als je met draaiende motor een voltage hebt lager dan ~14.4 volt zonder verbruikers aan zal je accu niet voldoende worden bijgeladen!
S soepkiepe Forumbewoner 29 nov 2012 #624 @danny wrote:Setje 18inc velgen op mn gtc gekocht king: :hmmz :hmmz verkeerde topic denk ik?
J jeroenk Hoort bij de inboedel 29 nov 2012 #626 @joop1970 wrote:kun je volgens mij niet aan je voltage wat je meet relateren. gaat om amperes. Zou even een laadtest laten doen. Als je met draaiende motor een voltage hebt lager dan ~14.4 volt zonder verbruikers aan zal je accu niet voldoende worden bijgeladen!
@joop1970 wrote:kun je volgens mij niet aan je voltage wat je meet relateren. gaat om amperes. Zou even een laadtest laten doen. Als je met draaiende motor een voltage hebt lager dan ~14.4 volt zonder verbruikers aan zal je accu niet voldoende worden bijgeladen!
S soepkiepe Forumbewoner 29 nov 2012 #627 dus ik kan gerust met een aanhanger er achter ff goed 20 minuten heen en later 20 minuten terug?
S soepkiepe Forumbewoner 29 nov 2012 #629 dus ik kan gerust met een aanhanger er achter ff goed 20 minuten heen en later 20 minuten terug?
wim-v6 Forumbewoner 29 nov 2012 #630 Waarom niet??? volgens de Tech was de accuspanning van de Vectra gisteren tijdens de dynorun ook de hele tijd 13,8 Volt, zo ook die van Ron en Glen. Willem
Waarom niet??? volgens de Tech was de accuspanning van de Vectra gisteren tijdens de dynorun ook de hele tijd 13,8 Volt, zo ook die van Ron en Glen. Willem
S syl-astra Komt hier geregeld 29 nov 2012 #631 hee soep kippe ik heb nog een hele bende astra f delen liggen waar onder gsi voor bumper side skirts van gsi en veel klokken en nog wel meer klein spul kom maar een keer halen als je in zwolle komt mag voor niks weg voor jou
hee soep kippe ik heb nog een hele bende astra f delen liggen waar onder gsi voor bumper side skirts van gsi en veel klokken en nog wel meer klein spul kom maar een keer halen als je in zwolle komt mag voor niks weg voor jou
wim-v6 Forumbewoner 29 nov 2012 #632 Waarom niet??? volgens de Tech was de accuspanning van de Vectra gisteren tijdens de dynorun ook de hele tijd 13,8 Volt, zo ook die van Ron en Glen. Willem
Waarom niet??? volgens de Tech was de accuspanning van de Vectra gisteren tijdens de dynorun ook de hele tijd 13,8 Volt, zo ook die van Ron en Glen. Willem
S syl-astra Komt hier geregeld 29 nov 2012 #633 hee soep kippe ik heb nog een hele bende astra f delen liggen waar onder gsi voor bumper side skirts van gsi en veel klokken en nog wel meer klein spul kom maar een keer halen als je in zwolle komt mag voor niks weg voor jou
hee soep kippe ik heb nog een hele bende astra f delen liggen waar onder gsi voor bumper side skirts van gsi en veel klokken en nog wel meer klein spul kom maar een keer halen als je in zwolle komt mag voor niks weg voor jou
S soepkiepe Forumbewoner 29 nov 2012 #640 18 jarige milfjes? maar de auto is van 94 stefan hij is van 95 in nederland maar dus een spaanse gl heeft niks meer dan een nederlandse gl?
18 jarige milfjes? maar de auto is van 94 stefan hij is van 95 in nederland maar dus een spaanse gl heeft niks meer dan een nederlandse gl?