A astraTD Forumbewoner 26 nov 2012 #521 Ach doe toch eens normaal met die m3 spiegels.. het is geen sjonny bmw :sleeping Koplampen, als het maar 1x per jaar is waarom ook niet :jerry
Ach doe toch eens normaal met die m3 spiegels.. het is geen sjonny bmw :sleeping Koplampen, als het maar 1x per jaar is waarom ook niet :jerry
S soepkiepe Forumbewoner 26 nov 2012 #522 sjonny bmw haha nee een harjan opel is het en harjan is ook al een mannetje apart, dus dat word de auto ook :jerry :jerry :jerry
sjonny bmw haha nee een harjan opel is het en harjan is ook al een mannetje apart, dus dat word de auto ook :jerry :jerry :jerry
S soepkiepe Forumbewoner 26 nov 2012 #523 sjonny bmw haha nee een harjan opel is het en harjan is ook al een mannetje apart, dus dat word de auto ook :jerry :jerry :jerry
sjonny bmw haha nee een harjan opel is het en harjan is ook al een mannetje apart, dus dat word de auto ook :jerry :jerry :jerry
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 26 nov 2012 #524 5 deurs is mooi en handig! Niet zo behelpen als je een keer iemand meeneemt..... Uitstappen, stoeltje opklappen, etc. etc. :jerry :jerry
5 deurs is mooi en handig! Niet zo behelpen als je een keer iemand meeneemt..... Uitstappen, stoeltje opklappen, etc. etc. :jerry :jerry
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 26 nov 2012 #525 5 deurs is mooi en handig! Niet zo behelpen als je een keer iemand meeneemt..... Uitstappen, stoeltje opklappen, etc. etc. :jerry :jerry
5 deurs is mooi en handig! Niet zo behelpen als je een keer iemand meeneemt..... Uitstappen, stoeltje opklappen, etc. etc. :jerry :jerry
T trashmetal Forumbewoner 26 nov 2012 #526 @DarkNL08 wrote:5 deurs is mooi en handig! Niet zo behelpen als je een keer iemand meeneemt..... Uitstappen, stoeltje opklappen, etc. etc. :jerry :jerry Ben geen taxi :jerry 3drs is mooier :fy1 :jerry
@DarkNL08 wrote:5 deurs is mooi en handig! Niet zo behelpen als je een keer iemand meeneemt..... Uitstappen, stoeltje opklappen, etc. etc. :jerry :jerry Ben geen taxi :jerry 3drs is mooier :fy1 :jerry
T trashmetal Forumbewoner 26 nov 2012 #527 @DarkNL08 wrote:5 deurs is mooi en handig! Niet zo behelpen als je een keer iemand meeneemt..... Uitstappen, stoeltje opklappen, etc. etc. :jerry :jerry Ben geen taxi :jerry 3drs is mooier :fy1 :jerry
@DarkNL08 wrote:5 deurs is mooi en handig! Niet zo behelpen als je een keer iemand meeneemt..... Uitstappen, stoeltje opklappen, etc. etc. :jerry :jerry Ben geen taxi :jerry 3drs is mooier :fy1 :jerry
D Dolby Hoort bij de inboedel 26 nov 2012 #528 Mijn persoonlijke mening is ook dat een 5-deurs mooier is. :thumb En vooral makkelijker voor meedere doeleinden. king:
Mijn persoonlijke mening is ook dat een 5-deurs mooier is. :thumb En vooral makkelijker voor meedere doeleinden. king:
D Dolby Hoort bij de inboedel 26 nov 2012 #529 Mijn persoonlijke mening is ook dat een 5-deurs mooier is. :thumb En vooral makkelijker voor meedere doeleinden. king:
Mijn persoonlijke mening is ook dat een 5-deurs mooier is. :thumb En vooral makkelijker voor meedere doeleinden. king:
S soepkiepe Forumbewoner 26 nov 2012 #532 niet? kom je wel achter als je papa word mario als je dan een 5 deurs hebt gehad denk ik dat jij ook wel zegt dat een 5 deurs makkelijker is
niet? kom je wel achter als je papa word mario als je dan een 5 deurs hebt gehad denk ik dat jij ook wel zegt dat een 5 deurs makkelijker is
S soepkiepe Forumbewoner 26 nov 2012 #533 niet? kom je wel achter als je papa word mario als je dan een 5 deurs hebt gehad denk ik dat jij ook wel zegt dat een 5 deurs makkelijker is
niet? kom je wel achter als je papa word mario als je dan een 5 deurs hebt gehad denk ik dat jij ook wel zegt dat een 5 deurs makkelijker is
T trashmetal Forumbewoner 26 nov 2012 #534 Dat iemand een 5drs mooier vind, okee Maar ben zelf groot gebracht in 3drs opels en snap hem niet hoor Of je nu een stoel naar voor doet of je moet een extra deur opentrekken wat is het verschil? denk zelfs dat je met een 3drs meer ruimte hebt een kleine er in en er uit te pakken want als de stoel naar voren staat heb je een zee aan ruimte naar voor toe vind de ruimte maar beperkt bij de achterste portieren van een astra 5drs plus je moet de kindersloten in de gaten houden kinderen zou voor mij geen reden zijn zou dan eerder een sedan nemen vanwege zijn extra kofferruimte
Dat iemand een 5drs mooier vind, okee Maar ben zelf groot gebracht in 3drs opels en snap hem niet hoor Of je nu een stoel naar voor doet of je moet een extra deur opentrekken wat is het verschil? denk zelfs dat je met een 3drs meer ruimte hebt een kleine er in en er uit te pakken want als de stoel naar voren staat heb je een zee aan ruimte naar voor toe vind de ruimte maar beperkt bij de achterste portieren van een astra 5drs plus je moet de kindersloten in de gaten houden kinderen zou voor mij geen reden zijn zou dan eerder een sedan nemen vanwege zijn extra kofferruimte
T trashmetal Forumbewoner 26 nov 2012 #535 Dat iemand een 5drs mooier vind, okee Maar ben zelf groot gebracht in 3drs opels en snap hem niet hoor Of je nu een stoel naar voor doet of je moet een extra deur opentrekken wat is het verschil? denk zelfs dat je met een 3drs meer ruimte hebt een kleine er in en er uit te pakken want als de stoel naar voren staat heb je een zee aan ruimte naar voor toe vind de ruimte maar beperkt bij de achterste portieren van een astra 5drs plus je moet de kindersloten in de gaten houden kinderen zou voor mij geen reden zijn zou dan eerder een sedan nemen vanwege zijn extra kofferruimte
Dat iemand een 5drs mooier vind, okee Maar ben zelf groot gebracht in 3drs opels en snap hem niet hoor Of je nu een stoel naar voor doet of je moet een extra deur opentrekken wat is het verschil? denk zelfs dat je met een 3drs meer ruimte hebt een kleine er in en er uit te pakken want als de stoel naar voren staat heb je een zee aan ruimte naar voor toe vind de ruimte maar beperkt bij de achterste portieren van een astra 5drs plus je moet de kindersloten in de gaten houden kinderen zou voor mij geen reden zijn zou dan eerder een sedan nemen vanwege zijn extra kofferruimte
S soepkiepe Forumbewoner 26 nov 2012 #538 van 11 tot half 3 bezig geweest met stofzuigen en zo. en ben eigenlijk nog niet eens klaar. maar verschil zie je al wel een beetje ook de armsteun er maar weer in gedrukt, och och ik voel me koning ter rijk vergeleken de crosa hahaha bestuurderskant is hier schoon, dus kijk en vergelijk met de andere kant hier alles weer terug helaas was de stoel niet meer echt schoon te krijgen. maar de instapschade is al weer aardig beter met wat het was.. en nog ff 1 van de achterkant na het schoonmaken, had niet zo veel zin om veel foto's te maken. morgen (misschien) maar ff weer verder.
van 11 tot half 3 bezig geweest met stofzuigen en zo. en ben eigenlijk nog niet eens klaar. maar verschil zie je al wel een beetje ook de armsteun er maar weer in gedrukt, och och ik voel me koning ter rijk vergeleken de crosa hahaha bestuurderskant is hier schoon, dus kijk en vergelijk met de andere kant hier alles weer terug helaas was de stoel niet meer echt schoon te krijgen. maar de instapschade is al weer aardig beter met wat het was.. en nog ff 1 van de achterkant na het schoonmaken, had niet zo veel zin om veel foto's te maken. morgen (misschien) maar ff weer verder.
S soepkiepe Forumbewoner 26 nov 2012 #539 van 11 tot half 3 bezig geweest met stofzuigen en zo. en ben eigenlijk nog niet eens klaar. maar verschil zie je al wel een beetje ook de armsteun er maar weer in gedrukt, och och ik voel me koning ter rijk vergeleken de crosa hahaha bestuurderskant is hier schoon, dus kijk en vergelijk met de andere kant hier alles weer terug helaas was de stoel niet meer echt schoon te krijgen. maar de instapschade is al weer aardig beter met wat het was.. en nog ff 1 van de achterkant na het schoonmaken, had niet zo veel zin om veel foto's te maken. morgen (misschien) maar ff weer verder.
van 11 tot half 3 bezig geweest met stofzuigen en zo. en ben eigenlijk nog niet eens klaar. maar verschil zie je al wel een beetje ook de armsteun er maar weer in gedrukt, och och ik voel me koning ter rijk vergeleken de crosa hahaha bestuurderskant is hier schoon, dus kijk en vergelijk met de andere kant hier alles weer terug helaas was de stoel niet meer echt schoon te krijgen. maar de instapschade is al weer aardig beter met wat het was.. en nog ff 1 van de achterkant na het schoonmaken, had niet zo veel zin om veel foto's te maken. morgen (misschien) maar ff weer verder.
O Oenatje Hoort bij de inboedel 26 nov 2012 #540 @trashmetal wrote:Dat iemand een 5drs mooier vind, okee Maar ben zelf groot gebracht in 3drs opels en snap hem niet hoor Of je nu een stoel naar voor doet of je moet een extra deur opentrekken wat is het verschil? denk zelfs dat je met een 3drs meer ruimte hebt een kleine er in en er uit te pakken want als de stoel naar voren staat heb je een zee aan ruimte naar voor toe vind de ruimte maar beperkt bij de achterste portieren van een astra 5drs plus je moet de kindersloten in de gaten houden kinderen zou voor mij geen reden zijn zou dan eerder een sedan nemen vanwege zijn extra kofferruimte de praktijk leert dat een 3 deurs niet makkelijker werkt dan een 5 deurs met kinderen.
@trashmetal wrote:Dat iemand een 5drs mooier vind, okee Maar ben zelf groot gebracht in 3drs opels en snap hem niet hoor Of je nu een stoel naar voor doet of je moet een extra deur opentrekken wat is het verschil? denk zelfs dat je met een 3drs meer ruimte hebt een kleine er in en er uit te pakken want als de stoel naar voren staat heb je een zee aan ruimte naar voor toe vind de ruimte maar beperkt bij de achterste portieren van een astra 5drs plus je moet de kindersloten in de gaten houden kinderen zou voor mij geen reden zijn zou dan eerder een sedan nemen vanwege zijn extra kofferruimte de praktijk leert dat een 3 deurs niet makkelijker werkt dan een 5 deurs met kinderen.