K KadAstra-EF Forumbewoner 25 nov 2012 #442 Ik heb deze in mn F :wub Deze voldoet mij prima :thumbup Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 25 nov 2012 #443 Ik heb deze in mn F :wub Deze voldoet mij prima :thumbup Rik
O Oenatje Hoort bij de inboedel 25 nov 2012 #444 die is verouderd. kan je op 12-12-12 om 12:12 een nieuwe maken? :kewlpics
O Oenatje Hoort bij de inboedel 25 nov 2012 #445 die is verouderd. kan je op 12-12-12 om 12:12 een nieuwe maken? :kewlpics
wim-v6 Forumbewoner 25 nov 2012 #446 DID Rik DID lekker old skool.. en inderdaad, even een nieuwe foto maken op 12-12-12 12:12 let wel een volgende word lastig, niet iedereen heeft een 13e maand :jerry :jerry :jerry :jerry dus 13-13-13 13:13 word lastig
DID Rik DID lekker old skool.. en inderdaad, even een nieuwe foto maken op 12-12-12 12:12 let wel een volgende word lastig, niet iedereen heeft een 13e maand :jerry :jerry :jerry :jerry dus 13-13-13 13:13 word lastig
wim-v6 Forumbewoner 25 nov 2012 #447 DID Rik DID lekker old skool.. en inderdaad, even een nieuwe foto maken op 12-12-12 12:12 let wel een volgende word lastig, niet iedereen heeft een 13e maand :jerry :jerry :jerry :jerry dus 13-13-13 13:13 word lastig
DID Rik DID lekker old skool.. en inderdaad, even een nieuwe foto maken op 12-12-12 12:12 let wel een volgende word lastig, niet iedereen heeft een 13e maand :jerry :jerry :jerry :jerry dus 13-13-13 13:13 word lastig
S soepkiepe Forumbewoner 25 nov 2012 #448 @Oenatje wrote:@wim-v6 wrote: - In Nederland was inderdaad TID (duo info scherm t/m 1993) Standaard in de Astra-F. TID is triple info display en kwam als vervanger voor de DID dual info display onderste did en daarboven tid die bovenste had ik in mijn rooie f en zo 1 wil ik er ook graag weer in hebben, vind dat met de temperatuur wel erg handig namelijk en dan gaat die er nu in zit gewoon bij de rest van de auto onderdelen die ik op zolder van de garage heb liggen k zal de foto's eens ff gaan uploaden volgen zo dus
@Oenatje wrote:@wim-v6 wrote: - In Nederland was inderdaad TID (duo info scherm t/m 1993) Standaard in de Astra-F. TID is triple info display en kwam als vervanger voor de DID dual info display onderste did en daarboven tid die bovenste had ik in mijn rooie f en zo 1 wil ik er ook graag weer in hebben, vind dat met de temperatuur wel erg handig namelijk en dan gaat die er nu in zit gewoon bij de rest van de auto onderdelen die ik op zolder van de garage heb liggen k zal de foto's eens ff gaan uploaden volgen zo dus
S soepkiepe Forumbewoner 25 nov 2012 #449 @Oenatje wrote:@wim-v6 wrote: - In Nederland was inderdaad TID (duo info scherm t/m 1993) Standaard in de Astra-F. TID is triple info display en kwam als vervanger voor de DID dual info display onderste did en daarboven tid die bovenste had ik in mijn rooie f en zo 1 wil ik er ook graag weer in hebben, vind dat met de temperatuur wel erg handig namelijk en dan gaat die er nu in zit gewoon bij de rest van de auto onderdelen die ik op zolder van de garage heb liggen k zal de foto's eens ff gaan uploaden volgen zo dus
@Oenatje wrote:@wim-v6 wrote: - In Nederland was inderdaad TID (duo info scherm t/m 1993) Standaard in de Astra-F. TID is triple info display en kwam als vervanger voor de DID dual info display onderste did en daarboven tid die bovenste had ik in mijn rooie f en zo 1 wil ik er ook graag weer in hebben, vind dat met de temperatuur wel erg handig namelijk en dan gaat die er nu in zit gewoon bij de rest van de auto onderdelen die ik op zolder van de garage heb liggen k zal de foto's eens ff gaan uploaden volgen zo dus
K KadAstra-EF Forumbewoner 25 nov 2012 #450 @Oenatje wrote:die is verouderd. kan je op 12-12-12 om 12:12 een nieuwe maken? :kewlpics Haha, inderdaad. Zal wel even kijken :agent Rik
@Oenatje wrote:die is verouderd. kan je op 12-12-12 om 12:12 een nieuwe maken? :kewlpics Haha, inderdaad. Zal wel even kijken :agent Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 25 nov 2012 #451 @Oenatje wrote:die is verouderd. kan je op 12-12-12 om 12:12 een nieuwe maken? :kewlpics Haha, inderdaad. Zal wel even kijken :agent Rik
@Oenatje wrote:die is verouderd. kan je op 12-12-12 om 12:12 een nieuwe maken? :kewlpics Haha, inderdaad. Zal wel even kijken :agent Rik
S soepkiepe Forumbewoner 25 nov 2012 #452 k waaide wel haast weg, maar ja, moet je er maar voor over hebben haha. valt me trouwens op dat mijn achterkant wel aardig hoog staat wat valt je aan de onderste foto op? ik wil weer spatlappen er op!!!!! :jerry :jerry zo un dikke uitlaat JONGUHH en ff 1 spcial voor astratd :jerry :jerry
k waaide wel haast weg, maar ja, moet je er maar voor over hebben haha. valt me trouwens op dat mijn achterkant wel aardig hoog staat wat valt je aan de onderste foto op? ik wil weer spatlappen er op!!!!! :jerry :jerry zo un dikke uitlaat JONGUHH en ff 1 spcial voor astratd :jerry :jerry
S soepkiepe Forumbewoner 25 nov 2012 #453 k waaide wel haast weg, maar ja, moet je er maar voor over hebben haha. valt me trouwens op dat mijn achterkant wel aardig hoog staat wat valt je aan de onderste foto op? ik wil weer spatlappen er op!!!!! :jerry :jerry zo un dikke uitlaat JONGUHH en ff 1 spcial voor astratd :jerry :jerry
k waaide wel haast weg, maar ja, moet je er maar voor over hebben haha. valt me trouwens op dat mijn achterkant wel aardig hoog staat wat valt je aan de onderste foto op? ik wil weer spatlappen er op!!!!! :jerry :jerry zo un dikke uitlaat JONGUHH en ff 1 spcial voor astratd :jerry :jerry
A astraTD Forumbewoner 25 nov 2012 #454 Die spiegels maakt hem wel compleet :thumb :jerry Hoog van achter??? of bedoel hoog van voren? :jerry Morgen haal ik nieuwe veren op gaat die 40mm omlaag :wors ( alleen van voren ) Spatlappen ik zeg doen!!! Zo hou je je zijkant schoon en je achterbumper.
Die spiegels maakt hem wel compleet :thumb :jerry Hoog van achter??? of bedoel hoog van voren? :jerry Morgen haal ik nieuwe veren op gaat die 40mm omlaag :wors ( alleen van voren ) Spatlappen ik zeg doen!!! Zo hou je je zijkant schoon en je achterbumper.
A astraTD Forumbewoner 25 nov 2012 #455 Die spiegels maakt hem wel compleet :thumb :jerry Hoog van achter??? of bedoel hoog van voren? :jerry Morgen haal ik nieuwe veren op gaat die 40mm omlaag :wors ( alleen van voren ) Spatlappen ik zeg doen!!! Zo hou je je zijkant schoon en je achterbumper.
Die spiegels maakt hem wel compleet :thumb :jerry Hoog van achter??? of bedoel hoog van voren? :jerry Morgen haal ik nieuwe veren op gaat die 40mm omlaag :wors ( alleen van voren ) Spatlappen ik zeg doen!!! Zo hou je je zijkant schoon en je achterbumper.
K KadAstra-EF Forumbewoner 25 nov 2012 #456 @astraTD wrote:Die spiegels maakt hem wel compleet :thumb :jerry Hoog van achter??? of bedoel hoog van voren? :jerry Morgen haal ik nieuwe veren op gaat die 40mm omlaag :wors ( alleen van voren ) Spatlappen ik zeg doen!!! Zo hou je je zijkant schoon en je achterbumper. wat een ONZIN :swear :jerry Moet je de mijne eens zien en dan is dit een foto van vorige week: En dan heb ik voor EN achter spatlappen :shock: Doei ! Rik
@astraTD wrote:Die spiegels maakt hem wel compleet :thumb :jerry Hoog van achter??? of bedoel hoog van voren? :jerry Morgen haal ik nieuwe veren op gaat die 40mm omlaag :wors ( alleen van voren ) Spatlappen ik zeg doen!!! Zo hou je je zijkant schoon en je achterbumper. wat een ONZIN :swear :jerry Moet je de mijne eens zien en dan is dit een foto van vorige week: En dan heb ik voor EN achter spatlappen :shock: Doei ! Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 25 nov 2012 #457 @astraTD wrote:Die spiegels maakt hem wel compleet :thumb :jerry Hoog van achter??? of bedoel hoog van voren? :jerry Morgen haal ik nieuwe veren op gaat die 40mm omlaag :wors ( alleen van voren ) Spatlappen ik zeg doen!!! Zo hou je je zijkant schoon en je achterbumper. wat een ONZIN :swear :jerry Moet je de mijne eens zien en dan is dit een foto van vorige week: En dan heb ik voor EN achter spatlappen :shock: Doei ! Rik
@astraTD wrote:Die spiegels maakt hem wel compleet :thumb :jerry Hoog van achter??? of bedoel hoog van voren? :jerry Morgen haal ik nieuwe veren op gaat die 40mm omlaag :wors ( alleen van voren ) Spatlappen ik zeg doen!!! Zo hou je je zijkant schoon en je achterbumper. wat een ONZIN :swear :jerry Moet je de mijne eens zien en dan is dit een foto van vorige week: En dan heb ik voor EN achter spatlappen :shock: Doei ! Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 25 nov 2012 #460 nee, drek op'e dyken die de boeren ( :agent ) niet opruimen. En daar kwam Rik met zn schone Astra F :swear :swear Soepkiep: je hebt mail PM ! Rik
nee, drek op'e dyken die de boeren ( :agent ) niet opruimen. En daar kwam Rik met zn schone Astra F :swear :swear Soepkiep: je hebt mail PM ! Rik