NOU FORD HEEFT WEER NIETS LATEN HOREN ZELF MAAR WEER BELLEN EN EVEN BOOS GEDAAN , VERKOPEN IS MEN GOED IN MAAR DE AFTERSALES HELEMAAL ^$* .
Ford heeft later gebeld met Opel maar het zou waarschijnlijk zijn opgelost maar ze wisten niet wat het probleem was Nou nee dat snap ik zie in de mail wat nou echt het probleem was :
Maar nu zelf Opel gebeld en daar kwam het antwoord , ze hebben de heel auto nagekeken en de auto zat vol met foutcodes op de OBD dus ze vroegen of er iemand aan de computer had gezeten ( antwoord ja om alles uit te lezen.)
Ze denken het probleem te hebben en ik mag het morgen of over morgen op halen, dan gaan we de auto een maand monitoren, want ik ben een enorme zeikerd , ik heb garantie en alles moet gewoon goed zijn.
iemand een idee wat de Ford garage mij niet heeft verteld en wat het zou kunnen zijn ?
VERKEERDE BOUGIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou daar had niemand denk op gerekend?
Helaas deze aankomende maand nog even geen tuning want ik wil eerst zeker weten dat alles echt goed is zoals ik denk en even geen gedoe meer aan mijn OBD tje , aan de andere kant kregen we bij Unlimited de auto niet ge-connect met 2 apparatenen pas na 45 minuten en nadat we een Reset hadden gedaan via een bluetooth verbinding.
Nogmaals ze hebben er bij Unlimited energie ingestopt dus de ervaring verder is gewoon GOED en ik heb ze net een mail gestuurd dat ik nog even wacht met Tuning. De auto moet nu even goed gaan rijden niet dat ik volgende week weer wat heb en dat ze me erop pakken dat hij getuned is en dat is niet de bedoeling.
Dank voor jullie reacties en deze case kan op slot.
Mvg Sam