T trashmetal Forumbewoner 1 jan 2012 #42 @astraTD wrote:leuke kleur die pookhoesje. Dank je, stof zelf gekozen en mn broertje heeft het gemaakt
@astraTD wrote:leuke kleur die pookhoesje. Dank je, stof zelf gekozen en mn broertje heeft het gemaakt
F Franklinn Lid 3 jan 2012 #46 Een '96 F2, vermoedelijk GL... gezien de getinte voorruit, stuurbekrachtiging en airbag
K KadAstra-EF Forumbewoner 4 jan 2012 #47 Jep, je hebt een GL versie. Dit herken ik omdat je geen toerenteller hebt. Welkom trouwens hier op dit Forum.... Rik
Jep, je hebt een GL versie. Dit herken ik omdat je geen toerenteller hebt. Welkom trouwens hier op dit Forum.... Rik
A astraTD Forumbewoner 4 jan 2012 #48 Jup een gl uitvoering, mijn andere diesel is ook een gl uitvoering had ook geen toerenteller, later door me zelf erin gebouwd.
Jup een gl uitvoering, mijn andere diesel is ook een gl uitvoering had ook geen toerenteller, later door me zelf erin gebouwd.
J Jerremy Hoort bij de inboedel 8 jan 2012 #51 @Franklinn wrote:Een '96 F2, vermoedelijk GL... gezien de getinte voorruit, stuurbekrachtiging en airbag Stuurbekrachtiging en bestuurders airbag waren standaard op de F2 (MY95) ongeacht model, motorisering of uitvoering.
@Franklinn wrote:Een '96 F2, vermoedelijk GL... gezien de getinte voorruit, stuurbekrachtiging en airbag Stuurbekrachtiging en bestuurders airbag waren standaard op de F2 (MY95) ongeacht model, motorisering of uitvoering.
A Astra 1.4 NZ Komt hier geregeld 28 jan 2012 #53 en geen gls. Nochtans, de post hiervoor op de 2 de pagina heeft hetzelfde logo als de mijne en die heeft een sport?
en geen gls. Nochtans, de post hiervoor op de 2 de pagina heeft hetzelfde logo als de mijne en die heeft een sport?
wim-v6 Forumbewoner 28 jan 2012 #54 @Mr.F wrote:Zo heb ik een Astra f van 2010 Best vervelend bij de onderdelenzaak idd :S Ik heb ook een ingevoerde auto. de Combo, maar die komt gewoon als 1998 uit de computer.. Willem
@Mr.F wrote:Zo heb ik een Astra f van 2010 Best vervelend bij de onderdelenzaak idd :S Ik heb ook een ingevoerde auto. de Combo, maar die komt gewoon als 1998 uit de computer.. Willem
wim-v6 Forumbewoner 28 jan 2012 #55 Klopt, bij mij ook niet, komt dan geen type uit, en krijg je ALLE Combo's B op de lijst.. Gewoon bestellen voor een C16SE automaat... Willem
Klopt, bij mij ook niet, komt dan geen type uit, en krijg je ALLE Combo's B op de lijst.. Gewoon bestellen voor een C16SE automaat... Willem