Uitlijnbaamaken achteras Calibra

InjectTheVenom

Woont hier bijna
Heeft dit zonder verlaging zin om te doen of gaat het pas nut hebben als je de auto 30mm rondom gaat verlagen? Kan een verlaging met die hoeveelheid vervolgens volstaan met alleen kortere veren over gele KONI schokbrekers of kunnen die laatste het beste ook ingekort worden?

wat bedoel je eigenlijk?

Als je bedoeld of het zin heeft om je wagen te laten uitlijnen, is het antwoord Ja zoiezo is het verstandig om dit af en toe te laten controleren.

Alleen moet je dit doen na het verlagen als je dat nog van plan bent.

3 cm verlagen kan nog met originele schokbrekers.

Bij de meeste autos kan dit tot ca 4 cm met de originele lengte van de schokbrekers.

De spiraalveer mag niet los komen te liggen tussen de houders als de auto geheel opgekrikt wordt.

Wat ik bedoel is dat de achteras van een Calibra in standaard vorm niet uit te lijnen is, de vraag was stel ik laat alles op standaard hoogte met standaard ietsjes scheef staande wielen zou het dan een goede toevoeging zijn of is het voldoende om alles zo te laten?

Dus een Calibra met AWD/4x4 kan 3cm verlaagd worden zonder iets aan de schokbrekers te doen dat is erg mooi :wub

Welke firma heeft kwalitatief goede veren in hun aanbod die op deze auto 3cm 100% garanderen want ik heb eens veren onder een Ford Street Ka zien gaan die ook na inzakken niet de beloofde hoeveelheid verlaging waar maakten :hmmz

Terug
Naar boven