R reneNL Komt weleens kijken 22 jun 2014 #1 Hallo, Ik ben in het bezit van een Vectra C2 sedan. Nu zou ik graag de dubbele uitlaat willen hebben die onder een GTS zit is dit mogelijk? iemand mogelijk foto's
Hallo, Ik ben in het bezit van een Vectra C2 sedan. Nu zou ik graag de dubbele uitlaat willen hebben die onder een GTS zit is dit mogelijk? iemand mogelijk foto's
T turbosix Loopt hier de deur plat 22 jun 2014 #2 Dat is allemaal uitwisselbaar naar mijn weten. Ik weet alleen niet 100% zeker of er ophangpunten voor de rechter demper onder een sedan zit, maar dat is zo in een tel te zien.
Dat is allemaal uitwisselbaar naar mijn weten. Ik weet alleen niet 100% zeker of er ophangpunten voor de rechter demper onder een sedan zit, maar dat is zo in een tel te zien.
T turbosix Loopt hier de deur plat 22 jun 2014 #4 Je zult een complete bumper van een GTS V6 moeten vinden, volgens mij past dit gewoon op de sedan. lees dit ook ff door: viewtopic.php?f=6&t=173651&hilit=gts+sedan+bumper en dit... viewtopic.php?f=6&t=164989&hilit=gts+sedan+bumper
Je zult een complete bumper van een GTS V6 moeten vinden, volgens mij past dit gewoon op de sedan. lees dit ook ff door: viewtopic.php?f=6&t=173651&hilit=gts+sedan+bumper en dit... viewtopic.php?f=6&t=164989&hilit=gts+sedan+bumper
E evertfisherman Loopt hier de deur plat 22 jun 2014 #5 bij mij paste het gewoon en had ik ook de ophangpunten aan beide kanten voor de einddempers. ik heb een Vectra C1 Sedan uit 2003
bij mij paste het gewoon en had ik ook de ophangpunten aan beide kanten voor de einddempers. ik heb een Vectra C1 Sedan uit 2003