K ketel1 Komt weleens kijken 31 aug 2016 #1 Hallo. Kan een duplex uitlaat krijgen die van een signum afkomt. Nu is mijn vraag zou deze uitlaat ook onder mijn vectra c passen? Alvast bedankt Gr ramon
Hallo. Kan een duplex uitlaat krijgen die van een signum afkomt. Nu is mijn vraag zou deze uitlaat ook onder mijn vectra c passen? Alvast bedankt Gr ramon
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 31 aug 2016 #2 Dat past wel Heb destijds zelf onder mijn SW geplaatst Houd er rekening mee dat de SW langer is daardoor verdwenen de uitlaat monden bij mij onder de auto Als je een GTS of Sedan hebt zal dit prima gaan :thumb
Dat past wel Heb destijds zelf onder mijn SW geplaatst Houd er rekening mee dat de SW langer is daardoor verdwenen de uitlaat monden bij mij onder de auto Als je een GTS of Sedan hebt zal dit prima gaan :thumb
K ketel1 Komt weleens kijken 3 sep 2016 #3 Hallo Bedankt. Ik heb nu een enkele uitlaat is het nodig om een hitteschild voor de andere kant te regelen? Of kan het zo prima Alvast bedankt
Hallo Bedankt. Ik heb nu een enkele uitlaat is het nodig om een hitteschild voor de andere kant te regelen? Of kan het zo prima Alvast bedankt
S speaker Hoort bij de inboedel 4 sep 2016 #4 Zonder kan ook prima. Maar houd ff rekening met wat Gwiersma hierboven zegt Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Zonder kan ook prima. Maar houd ff rekening met wat Gwiersma hierboven zegt Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk