M Manta 24V Loopt hier de deur plat 10 mrt 2010 #1 Heeft iemand plaatjes van diverse uitbouwen op een A Ascona. En evt een adres die ze levert Of heeft iemand nog een set liggen?
Heeft iemand plaatjes van diverse uitbouwen op een A Ascona. En evt een adres die ze levert Of heeft iemand nog een set liggen?
B bettus accu Loopt hier de deur plat 10 mrt 2010 #2 Wird geladen... hele leuke site voor een uitbouw. :wub:wub
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 10 mrt 2010 #3 Dat is inderdaad een leuke site:thumbup, prijs valt ook nog wel mee, zijn het trouwens complete voorschermen ? Dat kan ik er niet uit opmaken.
Dat is inderdaad een leuke site:thumbup, prijs valt ook nog wel mee, zijn het trouwens complete voorschermen ? Dat kan ik er niet uit opmaken.
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 10 mrt 2010 #4 heb voor 300 een setje voor je alleen zijn er schermen bij van een manta a waar de uitbouw al op zit de achterdelen heb ik los :afro
heb voor 300 een setje voor je alleen zijn er schermen bij van een manta a waar de uitbouw al op zit de achterdelen heb ik los :afro
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 10 mrt 2010 #5 origineel gepost door Manta 24V Dat is inderdaad een leuke site:thumbup, prijs valt ook nog wel mee, zijn het trouwens complete voorschermen ? Dat kan ik er niet uit opmaken. ik wel schermen zoude je alleen al 500 meer gaan kosten
origineel gepost door Manta 24V Dat is inderdaad een leuke site:thumbup, prijs valt ook nog wel mee, zijn het trouwens complete voorschermen ? Dat kan ik er niet uit opmaken. ik wel schermen zoude je alleen al 500 meer gaan kosten
T trikkeslalom Komt weleens kijken 11 mrt 2010 #7 Bij Jaak Smeets in Belgie kan je ze ook bestellen weet wel de prijs niet
M manta19sr Komt hier geregeld 11 mrt 2010 #8 bij jaak smeets is het bijv voor de a manta 100 euro per wielkast denk dat dat voor de ascona ook geldt dus 400 euro
bij jaak smeets is het bijv voor de a manta 100 euro per wielkast denk dat dat voor de ascona ook geldt dus 400 euro
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 11 mrt 2010 #9 Heb em een mailtje gestuurd. En kermitkiller geu2ut en er hadden er meer een optie. Alvast allemaal bedankt:wors
Heb em een mailtje gestuurd. En kermitkiller geu2ut en er hadden er meer een optie. Alvast allemaal bedankt:wors
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 12 mrt 2010 #11 Dat is een TE uitbouw, dat vind ik weer minder. Welke ''danny'' heeft daar op geboden dan. Ik ben het niet iig. En 150 € is niet te gek. Deze uitbouw vind ik eigenlijk wel wies
Dat is een TE uitbouw, dat vind ik weer minder. Welke ''danny'' heeft daar op geboden dan. Ik ben het niet iig. En 150 € is niet te gek. Deze uitbouw vind ik eigenlijk wel wies
S sik Komt weleens kijken 18 mrt 2010 #12 kijk eens wat ik tegen kwam ; heb je nou ook nog gedrift op t cirquit?
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 20 mrt 2010 #14 Idd mooie uitbouw, alleen heel moeilijk te vinden volgens mij, Sik@ Mooie plaatjes man. Heb helaas niet gedrift daar Volgende keer wel :wors
Idd mooie uitbouw, alleen heel moeilijk te vinden volgens mij, Sik@ Mooie plaatjes man. Heb helaas niet gedrift daar Volgende keer wel :wors
J jeff-manta Komt weleens kijken 10 apr 2010 #16 die te uitbouw heb ik ook nog liggende gehad, 150 euro ofzo idd ergens in belgie. weet iemand nog nieuw/gebruikte in ieder geval goede voor schermen li en re voor a ascona te liggen???? u2u mij graag!!!!
die te uitbouw heb ik ook nog liggende gehad, 150 euro ofzo idd ergens in belgie. weet iemand nog nieuw/gebruikte in ieder geval goede voor schermen li en re voor a ascona te liggen???? u2u mij graag!!!!
S sik Komt weleens kijken 11 apr 2010 #17 http://www.splendid-parts.de/shop_2/themes/kategorie/index.php?kategorieid=104 is dit wat voor je?