8 81supporter Komt hier geregeld 15 mrt 2012 #26 @HardcoreHell wrote:Brabant ff opdelen in 4 stukken?? Omgeving Breda/Roosendaal: Omgeving Tilburg: Omgeving Eindhoven/Helmond: HardcoreHell Omgeving Den Bosch: Maaskantje ?
@HardcoreHell wrote:Brabant ff opdelen in 4 stukken?? Omgeving Breda/Roosendaal: Omgeving Tilburg: Omgeving Eindhoven/Helmond: HardcoreHell Omgeving Den Bosch: Maaskantje ?
8 81supporter Komt hier geregeld 15 mrt 2012 #27 @HardcoreHell wrote:Brabant ff opdelen in 4 stukken?? Omgeving Breda/Roosendaal: Omgeving Tilburg: Omgeving Eindhoven/Helmond: HardcoreHell Omgeving Den Bosch: Maaskantje ?
@HardcoreHell wrote:Brabant ff opdelen in 4 stukken?? Omgeving Breda/Roosendaal: Omgeving Tilburg: Omgeving Eindhoven/Helmond: HardcoreHell Omgeving Den Bosch: Maaskantje ?
H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 17 mrt 2012 #28 Das omgeving Den Bosch he Want daar komt mijn vriendin vandaan
H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 17 mrt 2012 #29 Das omgeving Den Bosch he Want daar komt mijn vriendin vandaan
R re2flex Post best veel 19 mrt 2012 #30 @Supporter81, je bent niet meer alleen, vrijdag haal ik mijn calibra op die ik gekocht heb. Een X20Xev uit 1995
@Supporter81, je bent niet meer alleen, vrijdag haal ik mijn calibra op die ik gekocht heb. Een X20Xev uit 1995
R re2flex Post best veel 19 mrt 2012 #31 @Supporter81, je bent niet meer alleen, vrijdag haal ik mijn calibra op die ik gekocht heb. Een X20Xev uit 1995
@Supporter81, je bent niet meer alleen, vrijdag haal ik mijn calibra op die ik gekocht heb. Een X20Xev uit 1995
8 81supporter Komt hier geregeld 19 mrt 2012 #32 @re2flex wrote:@Supporter81, je bent niet meer alleen, vrijdag haal ik mijn calibra op die ik gekocht heb. Een X20Xev uit 1995 Gefeliciteerd kerel ! Wit = Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen !
@re2flex wrote:@Supporter81, je bent niet meer alleen, vrijdag haal ik mijn calibra op die ik gekocht heb. Een X20Xev uit 1995 Gefeliciteerd kerel ! Wit = Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen !
8 81supporter Komt hier geregeld 19 mrt 2012 #33 @re2flex wrote:@Supporter81, je bent niet meer alleen, vrijdag haal ik mijn calibra op die ik gekocht heb. Een X20Xev uit 1995 Gefeliciteerd kerel ! Wit = Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen !
@re2flex wrote:@Supporter81, je bent niet meer alleen, vrijdag haal ik mijn calibra op die ik gekocht heb. Een X20Xev uit 1995 Gefeliciteerd kerel ! Wit = Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen Wassen !
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 19 mrt 2012 #34 Wassen moet je met andere auto's ook om ze in goede conditie te houden :vertag
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 19 mrt 2012 #35 Wassen moet je met andere auto's ook om ze in goede conditie te houden :vertag
8 81supporter Komt hier geregeld 19 mrt 2012 #36 @InjectTheVenom wrote:Wassen moet je met andere auto's ook om ze in goede conditie te houden :vertag Nee joh. Een verhaaltje voor het slapen gaan werkt veel beter. Het liefst uit de smeermiddelen catalogus. De verwende auto mag in noodgevallen voorgelezen worden uit de tuning catalogus.
@InjectTheVenom wrote:Wassen moet je met andere auto's ook om ze in goede conditie te houden :vertag Nee joh. Een verhaaltje voor het slapen gaan werkt veel beter. Het liefst uit de smeermiddelen catalogus. De verwende auto mag in noodgevallen voorgelezen worden uit de tuning catalogus.
8 81supporter Komt hier geregeld 19 mrt 2012 #37 @InjectTheVenom wrote:Wassen moet je met andere auto's ook om ze in goede conditie te houden :vertag Nee joh. Een verhaaltje voor het slapen gaan werkt veel beter. Het liefst uit de smeermiddelen catalogus. De verwende auto mag in noodgevallen voorgelezen worden uit de tuning catalogus.
@InjectTheVenom wrote:Wassen moet je met andere auto's ook om ze in goede conditie te houden :vertag Nee joh. Een verhaaltje voor het slapen gaan werkt veel beter. Het liefst uit de smeermiddelen catalogus. De verwende auto mag in noodgevallen voorgelezen worden uit de tuning catalogus.
O opelboer Lid 26 mrt 2012 #38 @Supporter81 Rondom deventer, ja zeker !! Ik woon in Lettele, en heb een rode Calibra 2.0 8v. Ik ben hiervan de 2 de eigenaar, 110.000 op de teller en de nodige opties
@Supporter81 Rondom deventer, ja zeker !! Ik woon in Lettele, en heb een rode Calibra 2.0 8v. Ik ben hiervan de 2 de eigenaar, 110.000 op de teller en de nodige opties
O opelboer Lid 26 mrt 2012 #39 @Supporter81 Rondom deventer, ja zeker !! Ik woon in Lettele, en heb een rode Calibra 2.0 8v. Ik ben hiervan de 2 de eigenaar, 110.000 op de teller en de nodige opties
@Supporter81 Rondom deventer, ja zeker !! Ik woon in Lettele, en heb een rode Calibra 2.0 8v. Ik ben hiervan de 2 de eigenaar, 110.000 op de teller en de nodige opties
8 81supporter Komt hier geregeld 27 mrt 2012 #40 @opelboer wrote:@Supporter81 Rondom deventer, ja zeker !! Ik woon in Lettele, en heb een rode Calibra 2.0 8v. Ik ben hiervan de 2 de eigenaar, 110.000 op de teller en de nodige opties Lettele is idd. mooi in de buurt. Ik verbeter op dit moment elke week wel iets aan de Cali. Eerst eens wat achterstallig technisch onderhoud inhalen. Deze zomer het uiterlijk. Vrijdag AS. het RVS spruitstukje er op en een nieuw type pakking tussen het carterdeksel. We kunnen altijd een keer een mini regio meeting houden met zijn 3en. :hmmz 2 x Deventer 1 x Lettele.... :wors
@opelboer wrote:@Supporter81 Rondom deventer, ja zeker !! Ik woon in Lettele, en heb een rode Calibra 2.0 8v. Ik ben hiervan de 2 de eigenaar, 110.000 op de teller en de nodige opties Lettele is idd. mooi in de buurt. Ik verbeter op dit moment elke week wel iets aan de Cali. Eerst eens wat achterstallig technisch onderhoud inhalen. Deze zomer het uiterlijk. Vrijdag AS. het RVS spruitstukje er op en een nieuw type pakking tussen het carterdeksel. We kunnen altijd een keer een mini regio meeting houden met zijn 3en. :hmmz 2 x Deventer 1 x Lettele.... :wors