Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb ook recentelijk een UHP module in de Signum, maar nu wil ik via gesproken commando's bellen, alleen de UHP geeft dan aan geen gesproken naam aanwezig.
@Juffer1 wrote:Volgens mij heb jij helemaal geen UHP4 maar een telematica module.
Die telematica module werkt met toestel specifieke cradle's, een UHP met bluetooth.
Als je nu een Iphone wil gebruiken dan zal je ook een cradle voor je Iphone moeten aanschaffen, of de telematica module wisselen tegen een UHP4.
als hij die telefoon houder heeft zegt nog niet dat hij geen uhp heeft.......
ik had ook die houder en wel een uhp standaard dus.
bij mij is het zo dat ik op me iphone moet instellen dat hij me contacten niet naar me auto zend dan vind hij me telefoon wel, zodra ik telefoonboek upload naar de uhp wordt me iphone 6 eruit gegooid.
ben gisteren bij simaan geweest deze heeft voormij het hele setje kompleet erin gebouwd en ingeleerd,beslist niet duur en alles zeer netjes ingebouwd al met al weer een te vrede vectra rijder,bedankt jongens jullie zien me zeker weer terug :thumb :thumb :thumb ,