Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Alle 4 cillinder benzine wagens van opel hebben de zelfde dynamo echter de opbrengst was verschillend de meest verkochte is ruim 100 amp kost bij huizen elctric nieuw €115 met 3 jaar garrantie.let op een ruil dynamo kost ook gemiddeld €125
let op nog een vershil v riem of multie riem,,jij hebt multie riem die platte ribbeltjes riem . .
dus van corsa astra vectra omega alle hebben de zelfde bevestiging en zijn uit wisselbaar .
ik zou als ik jou was even bij de Gebr. Opdam kijken in Valken burg (bij jou in de buurt)koop je een heel goede gebruikte voor €50 euro met garrantie telefoon 071 5315101 of www.gebr-opdam.nl
jij hebt een 85 amp uur er op zitten met multie riem kan ook 115 amp uur op zonder probleem neem niet minder als je airco hebt en zo .het op zetten is een fluitje van een cent .
ik heb je netjes anntwoord gegeven maar doe het onderstaande even .
stel je even netjes voor wij zijn liefhebbers die graag mensen helpen met meedenken of adressen maar willen graag weten met wie we van doen hebben ..
Niet om het topic te kapen, maar die astra dynamo met 110 amp kan toch ook wel op een kadett? Die van mij leverd wat weinig met de huidige muziek installatie. Staat het amperage overigens gewoon op de dynamo?
dat zo kunnen mits je een multie riem hebt er zijn eigelijk vanaf dat tijd stip veel zwaardere dynamo,s geplaatst i,v,m de Airco en zo en dat zat er in de e kadett nog niet .
je zou is moeten kijken of een G Astra dynamo van een 8 klepper dat is nog het normale OHC blokkie of die zou passen en die zijn ook met en zonder Airco op de markt geweest .
maar kijk is op de site van huizen alectric.heb even gouw gekeken daar staan ze op voor €115 zowel met v poulie als met multie riem schijf
ik heb auto electric gebeld, maar ik wist niet precies welk type ik had dus kon ie geen enkele uitspraak doen over wat hij voor me had.
Nah ja.. hij heeft ook wel gelijk.
Hij begon ook over poelie afstanden die van die astra g misschien anders waren enzo.
En ophangingen..
Ik ga zo wel even naar de sloop. Gewoon even zelf loeren..
Maar mocht iemand nog zo weten in welke Opel ik het meest waarschijnlijk een 100 amp snaar poelie dynamo vind die gewoon in mn E-kadett past, houd ik me aanbevolen!!!!
Stuurbekrachtiging zit ik wel aan te denken... Maar voor nu nog even niet..
Dus moet het met de V-snaar doen.
Ik heb een beetje rondgebeld vandaag aangezien ik de sloop niet ging halen.
V-snaar dynamos c20ne zijn volgens de meeste slopen/bedrijven dus 55 of 70 amp.
Maar auto electric zei dat als ik de oude meenam hij in principe zelfs een 200 amp kon maken voor me van een andere dynamo die past en dezelfde lengte as heeft.