B BadMuts Post best veel 26 jul 2009 #1 ola! ik wil de originele tweeters, uit onze F GSi, vervangen voor een paar Ground Zero tweeters. kan ik deze gewoon vervangen? grt
ola! ik wil de originele tweeters, uit onze F GSi, vervangen voor een paar Ground Zero tweeters. kan ik deze gewoon vervangen? grt
wim-v6 Forumbewoner 26 jul 2009 #2 jupzz spiegelkapje los. tweeter eruit wippen, stekker los maken. stekker aanpassen voor de nieuwe tweeters, en de boel terug zetten. willem
jupzz spiegelkapje los. tweeter eruit wippen, stekker los maken. stekker aanpassen voor de nieuwe tweeters, en de boel terug zetten. willem
B BadMuts Post best veel 27 jul 2009 #3 origineel gepost door wim-v6 jupzz spiegelkapje los. tweeter eruit wippen, stekker los maken. stekker aanpassen voor de nieuwe tweeters, en de boel terug zetten. willem Okay, had al zo'n vermoeden..... vroeg het me alleen af omdat er op de originele tweeters weerstandjes zitten.
origineel gepost door wim-v6 jupzz spiegelkapje los. tweeter eruit wippen, stekker los maken. stekker aanpassen voor de nieuwe tweeters, en de boel terug zetten. willem Okay, had al zo'n vermoeden..... vroeg het me alleen af omdat er op de originele tweeters weerstandjes zitten.
E Ericjuh Post best veel 27 jul 2009 #4 de nieuwere tweeters hebben de weerstanden al ingebouwd.. (niet meer zichtbaar dus)
B BadMuts Post best veel 27 jul 2009 #5 origineel gepost door Ericjuh de nieuwere tweeters hebben de weerstanden al ingebouwd.. (niet meer zichtbaar dus) okeej, thx voor je reply :thumbup
origineel gepost door Ericjuh de nieuwere tweeters hebben de weerstanden al ingebouwd.. (niet meer zichtbaar dus) okeej, thx voor je reply :thumbup