B Baas J. Hoort bij de inboedel 15 mei 2012 #1 VXR Pook in de Astra G Coupe Kleppendekselcover laten maken a la 2.0 speedster
R RISL Forumbewoner 15 mei 2012 #2 Mooi! Kreeg toevallig vorig weekend een Speedster Turbo voor de camera, en zo te zien aan het 'lettertype' is je kleppendeksel goed gelukt :thumbup
Mooi! Kreeg toevallig vorig weekend een Speedster Turbo voor de camera, en zo te zien aan het 'lettertype' is je kleppendeksel goed gelukt :thumbup
M midnight black Hoort bij de inboedel 15 mei 2012 #4 Sjiek kleppendeksel! Is dat gespoten of is het een sticker?
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 15 mei 2012 #5 haha, de 6de gang werkt alleen niet :jerry wel een mooie pook, motorruimte ziet er trouwens :thumbup uit hoeveel pk heeft het beestje?
haha, de 6de gang werkt alleen niet :jerry wel een mooie pook, motorruimte ziet er trouwens :thumbup uit hoeveel pk heeft het beestje?
B Baas J. Hoort bij de inboedel 15 mei 2012 #6 Eerst laten spuiten, toen RVS look sticker, toen blanke lak.
B Baas J. Hoort bij de inboedel 15 mei 2012 #7 @robert_corsa wrote:haha, de 6de gang werkt alleen niet :jerry wel een mooie pook, motorruimte ziet er trouwens :thumbup uit hoeveel pk heeft het beestje? De 6e gang werkt wel 300pk
@robert_corsa wrote:haha, de 6de gang werkt alleen niet :jerry wel een mooie pook, motorruimte ziet er trouwens :thumbup uit hoeveel pk heeft het beestje? De 6e gang werkt wel 300pk
R RISL Forumbewoner 15 mei 2012 #9 Ow, Baas had al weer geantwoord. Maar het ziet er goed uit, dat blok!
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 15 mei 2012 #10 ohw, mijn excuus, had geen idee dat er een 6 bak onder hing. komt die van een astra h af dan? of heb je een astra h opc blok? kan dat verschil niet tussen die 2, op 40pk na dan :angel
ohw, mijn excuus, had geen idee dat er een 6 bak onder hing. komt die van een astra h af dan? of heb je een astra h opc blok? kan dat verschil niet tussen die 2, op 40pk na dan :angel
B Baas J. Hoort bij de inboedel 15 mei 2012 #11 Ja blok van gecrashte VXR, 10k op de teller Ik had alleen de pook er niet bij, die was al weg.
wim-v6 Forumbewoner 15 mei 2012 #13 @robert_corsa wrote:haha, de 6de gang werkt alleen niet :jerry wel een mooie pook, motorruimte ziet er trouwens :thumbup uit hoeveel pk heeft het beestje? Zit er wel zo'n Klapper vliegwiel op???? Deze bakken vinden zonder Klappervliegwiel niet zo leuk / Lopen met een Goed werkend klappervliegwiel al vaak zat kapot op deze Turbo's.. Willem
@robert_corsa wrote:haha, de 6de gang werkt alleen niet :jerry wel een mooie pook, motorruimte ziet er trouwens :thumbup uit hoeveel pk heeft het beestje? Zit er wel zo'n Klapper vliegwiel op???? Deze bakken vinden zonder Klappervliegwiel niet zo leuk / Lopen met een Goed werkend klappervliegwiel al vaak zat kapot op deze Turbo's.. Willem
wim-v6 Forumbewoner 15 mei 2012 #15 Kijkt, netjes, Ik ken ze ook Met zo'n Licht vliegwiel, lijkt me niet de beste oplossing voor een langere levensduur, zeker niet wanneer gechipped.. Willem
Kijkt, netjes, Ik ken ze ook Met zo'n Licht vliegwiel, lijkt me niet de beste oplossing voor een langere levensduur, zeker niet wanneer gechipped.. Willem
B Baas J. Hoort bij de inboedel 15 mei 2012 #16 'T moet ook heel blijven he.. Er moet trouwens eerst es een sper in want er is soms niet mee te rijden
'T moet ook heel blijven he.. Er moet trouwens eerst es een sper in want er is soms niet mee te rijden
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 16 mei 2012 #19 Hee Baas J. kan je niet een keer een mooi HD filmpje maken van binnen in de auto? Even lekker alle versnellingen laten horen?
Hee Baas J. kan je niet een keer een mooi HD filmpje maken van binnen in de auto? Even lekker alle versnellingen laten horen?