Turkse fluit 12v

mijn compressortje heeft maar 1 uitgang er op. dus 1 stukje slang, met een t stukje waardoor ik er 3 toeters op heb zitten.

wat je zegt klopt wel, als ik de stekker van mijn originele claxon afhaal en ik druk dat compressortje er in dan hoor je 1 van de 3 toeters (de kleinste) heel zacht toeteren.

maar zet ik de plus en min rechtstreeks op de accu heb ik haast oorkappen nodig :P

Turkse fluit is bedoeld voor een werkdruk van een vrachtwagen Luchtdruk systeem (tussen de 6 en 11 bar.

boven de 10 a 11 bar gaat de hoorn kapot, en daaronder is ie inderdaad erg zielig of hoor je alleen lucht blazen.

deze druk ga je nooit halen, en zeker niet voldoende luchtcapaciteit voor deze hoorn met een gewoon simpel autohoorn compressortje..

Willem

Turkse fluit is bedoeld voor een werkdruk van een vrachtwagen Luchtdruk systeem (tussen de 6 en 11 bar.

boven de 10 a 11 bar gaat de hoorn kapot, en daaronder is ie inderdaad erg zielig of hoor je alleen lucht blazen.

deze druk ga je nooit halen, en zeker niet voldoende luchtcapaciteit voor deze hoorn met een gewoon simpel autohoorn compressortje..

Willem

Terug
Naar boven