turbometer

Heldere verhalen. hier kunnen we wat mee.

ik denk dat het ALS niets word. iedere 1000km je turbo vervangen lijkt mij niets. Te veel amerikaans en te veel gedoe en te opzichtig.

spacers is helder . ik ga maar eens kijken hoeveel ruimte ik heb en dan kijken waar ik die dingen hier in de buurt kan aanschaffen en laten plaatsen.

"buizen tussen de luchtfilter en turbo, turbo en intercooler, intercooler en inlaatspruitstuk kunnen voorzien van een grotere diameter" zal ik ook moeten laten doen waardoor ik denk met een fase 1 sneller en makkelijker klaar te zijn, denk ik.

Katalysator klinkt en lijkt zo eenvoudig waardoor ik dan denk of ik daar het beoogde doel wel mee kan bereiken.

heb trouwens even bij Mtech gekeken maar kan niets vinden over Opel Gt 2007-2009.

Wie heeft ervaring met dit bedrijf qua tunen?

Wat zou jullie voorkeur hebben EDS of Mtech? Mtech is wel veeeeeeeel dichter bij!!!!!!!!

http://www.opel-tuning.nl/?View=page&part_id=141165&hid=&lhid=&lvid=" onclick="window.open(this.href);return false;

dit is de chip tuning en de enige vorm van tuning die mathijssen (M-tech) levert voor de opel GT

ik bestel wel vaker spullen via M-tech en ik heb er nog geen problemen mee gehad.. vragen kan daar altijd.. en ze zitten wel aan de prijzige kant met spullen maargoed.. ze zijn wel opel gericht qua tuning en je kan er met veel terecht..

voor EDS heb ik geen ervaring mee.. dat is over de grens.. daar kom ik niet ( duitsland)

he wat grappig,

Ik kijk me wezenloos op die site en kan niets vinden betreffende GT.

Eds geeft aanzienlijk meer pk's en koppel, is goedkoper en is van wat ik heb horen zeggen en gelezen heb zo goed als de nummer 1 wat opel tuning betreft.

Alleen ook voor mij een stief 2 uurtjes rijden heen en terug. Kun je wel meteen een stukje proefrijden auf die Bahn. Bovendien kun je zo'n kastje erbij kopen dat als er updates zijn dat kan downloaden en hopsekee in de Gt flashen. Tenslotte zijn je gegevens daar dan al bekend.

Tja alleen het duits he!!! maar met een beetje handen en voetenwerk en steenkolen duits moeten we een end kunnen komen.

Net even de band ten opzichte van de buitenkant wielkast gemeten en ik heb 15mm over alvorens ik gelijk zit met de wielkastrand. Banden zijn niet te hoog(45) en als deze op zijn tijd worden vervangen word het misschien toch wel 40.

Dus ruimte qua hoogte is wel genoeg.

ok.. dan zou je de spacer in de link die ik je stuurde aan kunnen houden.. die is 16 mm dacht ik en die zitten zoals ik op de foto kan zien beter op de naaf dan die platte universele spacers die niet gelijk op je naaf zitten... dat naaf gedeelte moet goed zitten zodat je wielen op snelheid niet gaan schudden/trillen omdat ze niet gecentreerd zitten

ik ben aan het kijken naar die spacers.

Geklooi vind ik dat je zo goed als niets kan vinden als set dus met schijven en bouten in een koop. kun je de hele zooi weer zelf uitzoeken.

Nu heb ik een set gevonden van St suspension en zowaar nog voor een leuk bedrag.

Heeft iemand ervaring met dit merk?

http://www.nh-tuning.de/Spurverbrei...g/OPEL/GT-K/R:::695_204623_204852_204869.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat is trouwens jullie ideaal beeld met spacers? net binnen de rand van de wielkast, gelijk aan de rand van de wielkast of fractie buiten de wielkast(mm en geen cm)?

ben benieuwd

Mooi voor de look is gelijk met de wielkast.. Functioneel net iets er binnen i.v.m. aanlopen van de banden op de wielkast rand

Terug
Naar boven