D DVO Komt hier geregeld 11 jan 2014 #1 ik heb op het forum wel iets gezien over een turbo op een Astra X1.8XE,maar zou dat ook op mijn Astra Z1.8XE passen :hmmz of is dat allemaal hetzelfde.ik hoor het graag voor onze techneuten
ik heb op het forum wel iets gezien over een turbo op een Astra X1.8XE,maar zou dat ook op mijn Astra Z1.8XE passen :hmmz of is dat allemaal hetzelfde.ik hoor het graag voor onze techneuten
S sjoerdie Loopt hier de deur plat 11 jan 2014 #2 zijn andere motoren. de x18xe is een bigblock. de z18xe is een smallblock. dus nee, gaat niet passen. wel heeft denk ik Dbilas wel wat voor je
zijn andere motoren. de x18xe is een bigblock. de z18xe is een smallblock. dus nee, gaat niet passen. wel heeft denk ik Dbilas wel wat voor je
J johanhummer9 Loopt hier de deur plat 11 jan 2014 #3 Iedereen kan een auto opvoeren , kunst is om het heel te houden. Tip
D DVO Komt hier geregeld 11 jan 2014 #4 Thnx, ik heb ff op de site gekeken,maar ik laat hem voorlopig wel zo. gaat best ff wat kosten misschien wel chippen
Thnx, ik heb ff op de site gekeken,maar ik laat hem voorlopig wel zo. gaat best ff wat kosten misschien wel chippen