turbo spuitstuk!

En waarom zou hier geen turbo op kunnen?

iemand die handig genoeg is een cih naar turbo om te bouwen

kan hier vast ook wel een adaptorplaat voor maken

stuur hem eerst maar een mailtje met de vraag wat hij er onder had hangen

ipv iemand gelijk voor grapjas uitmaken

wie weet hing er wel een big ass turbo aan met externe wastegate :jerry

Het wordt verkocht als zijnde een turbo spruitstuk, terwijl het (zover ik kan zien) een standaard carburateur spruitstuk is. In dat geval is het verhaal bullshit, en de prijs ook.

Tja, alles is mogelijk, kijk hier maar rond wat er allemaal gebouwd wordt. Maar als je je dit al afvraagt, dan is het misschien niet handig om er aan te beginnen. Er komt meer bij kijken dan een turbo er tussen schroeven. Ik bekijk het zo: een turbo er op bouwen is goed te doen, het heel houden, da's de uitdaging.

@2000 wrote:Tja, alles is mogelijk, kijk hier maar rond wat er allemaal gebouwd wordt. Maar als je je dit al afvraagt, dan is het misschien niet handig om er aan te beginnen. Er komt meer bij kijken dan een turbo er tussen schroeven. Ik bekijk het zo: een turbo er op bouwen is goed te doen, het heel houden, da's de uitdaging.

+1 :thumb

het is gewoon een normaal caberateurspruitstuk haha

hier mijn turbospruitstuk van mijn cih motor met turbo!!

DSCF0719.jpg

@js 400 wrote:het is gewoon een normaal caberateurspruitstuk haha

DSCF0719.jpg

Dit is een gewoon injectie uitlaat spruitstuk, met een turbo er onder geschroeft.

@Deluxe77 wrote:@js 400 wrote:het is gewoon een normaal caberateurspruitstuk haha

DSCF0719.jpg

Dit is een gewoon injectie uitlaat spruitstuk, met een turbo er onder geschroeft.

nee je meent het haha,nouw laat ik je zeggen dat je er niet zomaar een turbo onder schroeft hoor,was dat maar zo,je moet er wel eerst wat gedeeltes voor maken om er een turo op te krijgen.

Dat zal zeker, maar het spruitstuk is van een E blok.

Het is niet iets zoals die van mosselman, speciaal voor een turbo.

@js 400 wrote:@Deluxe77 wrote:@js 400 wrote:het is gewoon een normaal caberateurspruitstuk haha

DSCF0719.jpg

nee je meent het haha,nouw laat ik je zeggen dat je er niet zomaar een turbo onder schroeft hoor,was dat maar zo,je moet er wel eerst wat gedeeltes voor maken om er een turo op te krijgen.

hey John is dit dezelfde turbo wat ik ooit op een gele manta had zitten ( ex manta van Remon bremer uit Ens) reden dacht ik 3 van met dat systeem.waaronder die ik had en meende Albert Iepsma er ook 1 had . is al lang geleden

@Deluxe77 wrote:Dat zal zeker, maar het spruitstuk is van een E blok.

Het is niet iets zoals die van mosselman, speciaal voor een turbo.

maakt niks uit hoor,alleen dit syteem komt een beetje meer vermogen uit :D

zo speciaal is dat spruitstuk van mosselman niet.

Zag hem ook al. Heb zelf het spul ook zo omgebouwd. Als in, plaat er bovenop gebout. Maar ik heb dus een turbo spruitstuk gemaakt begrijp ik uit zijn verkoop tekst :afro

Of je pakt een injectie spruitstuk, bout er een aantal bochten aan en je hebt ook een turbo spruitstuk!

:jerry :jerry

(Zal niet zo makkelijk zijn als dat ik het type, maar dan heb je dat wel.)

@Deluxe77 wrote:Of je pakt een injectie spruitstuk, bout er een aantal bochten aan en je hebt ook een turbo spruitstuk!

:jerry :jerry

(Zal niet zo makkelijk zijn als dat ik het type, maar dan heb je dat wel.)

een mosselman spruitstuk is ook een gewoon gietijzere spruitstuk.

Terug
Naar boven