C corsaBpower Lid 13 okt 2005 #346 Origineel gepost door opelgsi8 Wat gebeurt hier nu KLIK blower riemen kunnen afentoe best handig zijn..nu heeft hij nog geluk dat hij niet op volle toeren draaide
Origineel gepost door opelgsi8 Wat gebeurt hier nu KLIK blower riemen kunnen afentoe best handig zijn..nu heeft hij nog geluk dat hij niet op volle toeren draaide
P pipo Hoort bij de inboedel 18 okt 2005 #350 das vett jammer dat er geen film is overdag lijkt me een gave bak:thumbup ook al ist geen opel wil hem wel eens zien overdag en motor en interieur:hmmz
das vett jammer dat er geen film is overdag lijkt me een gave bak:thumbup ook al ist geen opel wil hem wel eens zien overdag en motor en interieur:hmmz
Nick-GSI Hoort bij de inboedel 25 okt 2005 #351 Originally posted by RobbieS Urquattro KLIK vet filmpje, weet iemand ook hoe dat nummer heet wat je in het begin hoort?????
Originally posted by RobbieS Urquattro KLIK vet filmpje, weet iemand ook hoe dat nummer heet wat je in het begin hoort?????
M meangreen Komt weleens kijken 25 okt 2005 #354 Origineel gepost door ric honda civic !! :wors:wors:wors:wors:wors
C c-kadettc20let Lid 29 okt 2005 #356 vw rijders opgelet http://www.putfile.com/media.php?n=SRgtiFIRE
P pipo Hoort bij de inboedel 29 okt 2005 #357 die is al ergens een keer gepost op het forum.maar das wel kl.te maar dat kan ook een opel rijder overkomen :hmmz
die is al ergens een keer gepost op het forum.maar das wel kl.te maar dat kan ook een opel rijder overkomen :hmmz
C c-kadettc20let Lid 29 okt 2005 #358 het kan iedereen overkomen maar ik vind wel dat die jongens er erg rustig onder blijfen als dat mijn auto zou zijn zou ik niet zo rustig blijfen
het kan iedereen overkomen maar ik vind wel dat die jongens er erg rustig onder blijfen als dat mijn auto zou zijn zou ik niet zo rustig blijfen
P pipo Hoort bij de inboedel 29 okt 2005 #359 kreeg net deze doorgestuurt.zal je ook maar gebeuren http://media.putfile.com/driftcrash
Q quattro84 Lid 1 nov 2005 #360 Origineel gepost door RobbieS Urquattro KLIK Hmm.. dan voeg ik nog wat meer audi toe.. KRB Urq met dik 900 pk (save as, kan ff duren) Snelste type 80 van Zweden..? Z'n site Nog 'n 90 Quattro.. moet ook lang laden.. Mattias Stertman met z'n S2 Meer van Stertman S2 Nog 1.. Zo.. dat is wat ik nog ff wist..
Origineel gepost door RobbieS Urquattro KLIK Hmm.. dan voeg ik nog wat meer audi toe.. KRB Urq met dik 900 pk (save as, kan ff duren) Snelste type 80 van Zweden..? Z'n site Nog 'n 90 Quattro.. moet ook lang laden.. Mattias Stertman met z'n S2 Meer van Stertman S2 Nog 1.. Zo.. dat is wat ik nog ff wist..