R Ronaldo Post best veel 14 nov 2004 #102 krukasje naar de ????? wat een beetje veel boost al niet teweeg brengt bij een diesl'tje ..... jups
krukasje naar de ????? wat een beetje veel boost al niet teweeg brengt bij een diesl'tje ..... jups
I imported_jef Komt weleens kijken 21 nov 2004 #105 daar heb je gewoon een:thumbup voor nodig maar wat is dat machtig en zo lekker dat fluitje:wors kicke jeffrey
daar heb je gewoon een:thumbup voor nodig maar wat is dat machtig en zo lekker dat fluitje:wors kicke jeffrey
M MB1 Lid 22 nov 2004 #107 Dyno run Het stelt niets voor bij de vermogens die hier voor zijn geweest op de Dyno. Maar het blijft wel on topic zo.
Dyno run Het stelt niets voor bij de vermogens die hier voor zijn geweest op de Dyno. Maar het blijft wel on topic zo.
M modfreak Post best veel 29 nov 2004 #113 even een link van een niet turbo maar wel compressor ook zeer UBER GEIL! ! ! ! ! http://www.vf-engineering.com/996-34.htm
even een link van een niet turbo maar wel compressor ook zeer UBER GEIL! ! ! ! ! http://www.vf-engineering.com/996-34.htm
R Ronaldo Post best veel 29 nov 2004 #114 GAAN met dat ding !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:kewlpics
M modfreak Post best veel 4 dec 2004 #116 Oorspronkelijk gepost door MB Dyno run Het stelt niets voor bij de vermogens die hier voor zijn geweest op de Dyno. Maar het blijft wel on topic zo. ff nog over deze reactie..... voorlopig zijn er een hoop die kunnen kwijlen van zo'n vermogen i.c.m. gewicht. :wors
Oorspronkelijk gepost door MB Dyno run Het stelt niets voor bij de vermogens die hier voor zijn geweest op de Dyno. Maar het blijft wel on topic zo. ff nog over deze reactie..... voorlopig zijn er een hoop die kunnen kwijlen van zo'n vermogen i.c.m. gewicht. :wors
R Ronaldo Post best veel 7 dec 2004 #118 wie gaat er mee !? ik heb ze gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! allemaal ....................................whahahahahahahhahahahha klikkerdeklik
wie gaat er mee !? ik heb ze gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! allemaal ....................................whahahahahahahhahahahha klikkerdeklik
A Alex V Lid 8 dec 2004 #120 Oorspronkelijk gepost door Ronaldo wie gaat er mee !? ik heb ze gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! allemaal ....................................whahahahahahahhahahahha klikkerdeklik Jow wanneer vertrekken we?!?! :wors Groetjes Alex V
Oorspronkelijk gepost door Ronaldo wie gaat er mee !? ik heb ze gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! allemaal ....................................whahahahahahahhahahahha klikkerdeklik Jow wanneer vertrekken we?!?! :wors Groetjes Alex V