R Ronaldo Post best veel 15 mrt 2005 #202 een paar andere ferarri's .....geluid HARD aanzetten is een vereiste
S superhenk Lid 16 mrt 2005 #204 Gvd... Ik moest natuurlijk ook even de site bekijken waar dat filmpje vandaan kwam. Echt super gedaan man!! Jammer dat er niets bij staat over het aantal uren dat hij er mee bezig is geweest
Gvd... Ik moest natuurlijk ook even de site bekijken waar dat filmpje vandaan kwam. Echt super gedaan man!! Jammer dat er niets bij staat over het aantal uren dat hij er mee bezig is geweest
S superhenk Lid 16 mrt 2005 #206 This page will describe the construction of a miniature eight cylinder engine I built in my home machine shop over the past few years. Hoe kom je bij vijf maanden dan?
This page will describe the construction of a miniature eight cylinder engine I built in my home machine shop over the past few years. Hoe kom je bij vijf maanden dan?
R RobbieS Komt weleens kijken 16 mrt 2005 #207 oud mazdaatje met een 20b wankelmotor en een leuk turbootje :thumbup klik voor filmpje
M modfreak Post best veel 16 mrt 2005 #208 Ik had volgens mij het al een keer de fimpjes gepost. in 35 min het opbouwen van een 1000 pk supra 2JZ blok ....GEILLLL helaas zijn de filmpjes niet meer online. Heb ze wel maar kan niet hosten K heb van afgelopen zondag ook wel een leuk filmpje geschoten van de turbo :wors
Ik had volgens mij het al een keer de fimpjes gepost. in 35 min het opbouwen van een 1000 pk supra 2JZ blok ....GEILLLL helaas zijn de filmpjes niet meer online. Heb ze wel maar kan niet hosten K heb van afgelopen zondag ook wel een leuk filmpje geschoten van de turbo :wors
R Ronaldo Post best veel 17 mrt 2005 #209 het blokje op 't filmpje duurde zo'n 5 maanden hij heeft er HEEL veel gebouwd ... Oorspronkelijk gepost door superhenk This page will describe the construction of a miniature eight cylinder engine I built in my home machine shop over the past few years. Hoe kom je bij vijf maanden dan?
het blokje op 't filmpje duurde zo'n 5 maanden hij heeft er HEEL veel gebouwd ... Oorspronkelijk gepost door superhenk This page will describe the construction of a miniature eight cylinder engine I built in my home machine shop over the past few years. Hoe kom je bij vijf maanden dan?
R Ronaldo Post best veel 17 mrt 2005 #210 Oorspronkelijk gepost door modfreak K heb van afgelopen zondag ook wel een leuk filmpje geschoten van de turbo :wors dat heb je zeker mooi gedaan zeg :thumbup
Oorspronkelijk gepost door modfreak K heb van afgelopen zondag ook wel een leuk filmpje geschoten van de turbo :wors dat heb je zeker mooi gedaan zeg :thumbup
M modfreak Post best veel 17 mrt 2005 #211 Oorspronkelijk gepost door Ronaldo Oorspronkelijk gepost door modfreak K heb van afgelopen zondag ook wel een leuk filmpje geschoten van de turbo :wors dat heb je zeker mooi gedaan zeg :thumbup maar jij was camera man
Oorspronkelijk gepost door Ronaldo Oorspronkelijk gepost door modfreak K heb van afgelopen zondag ook wel een leuk filmpje geschoten van de turbo :wors dat heb je zeker mooi gedaan zeg :thumbup maar jij was camera man
G Govers Komt weleens kijken 17 mrt 2005 #212 snelle MR2 :wors http://boost.internav.net/video/Woot.wmv
R Ronaldo Post best veel 17 mrt 2005 #213 Oorspronkelijk gepost door modfreak Oorspronkelijk gepost door Ronaldo Oorspronkelijk gepost door modfreak K heb van afgelopen zondag ook wel een leuk filmpje geschoten van de turbo :wors dat heb je zeker mooi gedaan zeg :thumbup maar jij was camera man Ohja....da's waar ook :thumbup ( zeker mooie filmpies geworden he ???
Oorspronkelijk gepost door modfreak Oorspronkelijk gepost door Ronaldo Oorspronkelijk gepost door modfreak K heb van afgelopen zondag ook wel een leuk filmpje geschoten van de turbo :wors dat heb je zeker mooi gedaan zeg :thumbup maar jij was camera man Ohja....da's waar ook :thumbup ( zeker mooie filmpies geworden he ???
R Ronaldo Post best veel 26 mrt 2005 #214 Oorspronkelijk gepost door modfreak Ga maar met de schoolbus dat is veiliger deze komt trouwens 10 april ook op zandvoort .....
Oorspronkelijk gepost door modfreak Ga maar met de schoolbus dat is veiliger deze komt trouwens 10 april ook op zandvoort .....
R Ronaldo Post best veel 28 mrt 2005 #219 geen turbo....maar wel snel .....Right click save as dat krijg je als je alleen maar rondjes rijdt ;-)
geen turbo....maar wel snel .....Right click save as dat krijg je als je alleen maar rondjes rijdt ;-)
R Ronaldo Post best veel 28 mrt 2005 #220 spierballen auto's .... tjek one... tjek two tjek three