turbo druk verschillend (LET)

Klein rond tonnetje, je ziet hem niet 123, dan moet eerst die dikke alu pijp boven op je blok er af, hij zit naast de inlaat gekoppeld dmv. 2 zwarte slangetjes, bij mij was hij aan een kant afgebroken..

heren misschien ook damens tussen ik heb iets heel moois gevonden voor de recirculatie klep die z20leh al in deze topic had gegooid ik kwam dit op youtube tegen hoe simpel en makkelijk het te vervangen is

[youtube:uf6bwnuw]

trouwens ik heb nog niet gevonden waarom mijn turbo druk verschillend ik rustig in de vakantie er tijd voor nemen aangezien het lijkt dat het nu wel weg is

@sleutel13 wrote:Echt even de speling op de as controleren. Het is even kut maar als jij zegt dat je turbo dat geluid maakt is ie op zn eind. Blaas je ook blauwe rook?

Wel een beetje raar, als ik normaal rijdt heb ik een gem.verbruik van 11.2 ltr./100km, ik rij altijd onder de 2000/2500t. en met minder dan half gas als hij koud is!, sowieso altijd!, en trek geregeld het gas wel soms vol open naar 4000/5500t. als hij goed warm is.

Ik vervang de olie ook altijd binnen 7000 km...

Maar nu ik rij nu de laatste tijd heel heel heel rustig en ook als hij goed warm is, gewoon heel voorzichtig!, dan komt mijn gem.verbruik uit op ongeveer 9.3 ala 9.5 ltr./100km, ja ook leuk.. of niet..., en wat me nu opviel vanmorgen dat ik een keertje ff goed door trok (ik moest gewoon ff genieten van M-tech groep-A!)weer eens een keer dat de turbo goed opspoelt zoals altijd, maar nu me turbo geen rare schraap geluid maakte..., gewoon goed zoals het hoort.

schiet mij maar van me paard.

Ik heb de auto vanaf 2007 of 2008 ofzo en ik weet niet beter dat zelfs als ik voorheen in de jaren van vakantie kwam uit spanje of frankrijk en in de laaste km'rs op de A9 goed doortrok dat ik altijd wel dat klote schraap heb gehad, nogmaals schiet mij maar van me paard.

Terug
Naar boven