Je kan niet zomaar een turbo op je blok schroeven, daar komt meer bij kijken als erop schroeven en klaar..
Stuurprogramma, drukberekening (wat kan de motor veilig aan) aanpassingen aan het blok..
je kan niet zomaar o 1bar overdruk gaan knallen bijvoorbeeld, dan heb je heel kort plezier van je turbo namelijk..
Willem