T teungts Loopt hier de deur plat 3 mrt 2012 #1 zit er veel verschil in deze turbo,s kwa aansluiting en dergelijke?
wim-v6 Forumbewoner 3 mrt 2012 #2 Turbo van de 2.2DTH is variabel.. Denk je heel het motormanagement dan over moet zetten, op de motor zal ie wel passen... Willem
Turbo van de 2.2DTH is variabel.. Denk je heel het motormanagement dan over moet zetten, op de motor zal ie wel passen... Willem
wim-v6 Forumbewoner 3 mrt 2012 #4 Motormanagement van de 2.0 DTH kan niet overweg met het variabele gebeuren.. Deze Variabele turbo heeft geen Waste gate meer als ik het goed heb, en werkt daarom heel anders.. Willem
Motormanagement van de 2.0 DTH kan niet overweg met het variabele gebeuren.. Deze Variabele turbo heeft geen Waste gate meer als ik het goed heb, en werkt daarom heel anders.. Willem
T teungts Loopt hier de deur plat 4 mrt 2012 #5 Ik bedoel kan ik dat niet ombouwen of is er een ander alternatief voor een turbo
wim-v6 Forumbewoner 4 mrt 2012 #6 niet de 2.2DTR turbo in ieder geval... of je moet de draadboom, pomp, Computer, en vacuumklepjes etc etc overzetten.. Willem
niet de 2.2DTR turbo in ieder geval... of je moet de draadboom, pomp, Computer, en vacuumklepjes etc etc overzetten.. Willem