Tuning by EDS?

EDS was de eerste die de 2.2dti gechipt had.

daarna is de rest gekomen.

wacht anders tot kerst, de laatste jaren gaven ze de helft korting rond kerst bij EDS

Weet je rick, mail gewoon eens naar allebei er ga uit van je eigen bevindingen.

En dat eds eerste was met de 2.2dti wil niks zeggen.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

@demonius abraxis wrote:UT is dichterbij en je krijgt er via het forum korting.

Daarbij hebben hun ook redelijk wat ervaring met de oudere DTi blokken van opel.

Waar er eens een mailtje aan en je weet het

De twee slechtste argumenten zijn dit... Dichterbij en korting...

Kijk naar prijs kwaliteit verhouding en kennis. Dat maakt kiezen vaak veel makkelijker. Let vooral op kennis! Het gaat immers om jouw motorblok!

Succes.

Ik heb geen aandelen maar het feit blijft dat hier alles op eds draait als het op chippen aan komt.

En de nederlandse tuners doen echt niet meer onder van eds.

Ik zelf ga weer liever naar een ander omdat mijn ervaring daar stukken beter is.

Zo is de laatste tijd ook gied te volgen dat bijvoorbeeld jraaf heel goed te spreken is over kcp dus die kun je ook benaderen.

En dan te opmerking van naar eds omdat wij het zeggen is natuurlijk ook de meeste belachelijke argument.

Nogmaals rick zou er goed aan doen naar beide eens te mailen zodat hij zelf kan zien met wie hij het beste contact heeft.

@Edvries wrote:@demonius abraxis wrote:UT is dichterbij en je krijgt er via het forum korting.

Daarbij hebben hun ook redelijk wat ervaring met de oudere DTi blokken van opel.

Waar er eens een mailtje aan en je weet het

De twee slechtste argumenten zijn dit... Dichterbij en korting...

Kijk naar prijs kwaliteit verhouding en kennis. Dat maakt kiezen vaak veel makkelijker. Let vooral op kennis! Het gaat immers om jouw motorblok!

Succes.

Het was ook maar eens voorbeeld.......

Heb een email uit staan richting UT en zal vanmiddag/zometeen eens een mailtje dichten aan EDS. Zoals gelezen zie ik goede ervaringen bij beide besproken tuners.

@Botho wrote:@RickM89 wrote:Ja die hebben ook de normale chip naar 156pk. maar daar komen bovenop de kosten van 399 euro ook nog eens 60 euro inbouwen? dat is wel heel erg veel of niet?

Inbouwen?? Volgens mij wordt de software ingelezen via je OBD stekker en op maat geschreven voor jouw auto. Ik was 275 euro kwijt..Daarvoor kreeg ik in totaal 5 runs op de Dyno en de software.

Botho,

Dan weet ik niet wie jij gesproken hebt. Dit kreeg ik zojuist terug:

Goedemorgen Rick,

Voor leden van het forum blijft de prijs € 399,- echter zitten hier vermogenstesten

bij de prijs in.

Indien er verder nog vragen ontstaan verneem ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Dave Snijders

@demonius abraxis wrote:

Het was ook maar eens voorbeeld.......

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk[/quote]

Haha. Dat was meer als grap bedoeld " omdat wij t zeggen"

Hij moet gewoon doen waar ie zich het beste bij voelt.

En tuurlijk zullen er meerdere goede tuners zijn. Ieder heeft zo z'n eigen ervaring.

Eds is niet heilig maar daar zit gewoon vanuit het forum de meeste ervaring, en vaak goede.

Ieder heeft recht op z'n eigen mening en ervaring hoor, en daar moeten we respect voor hebben. No hard feelings.

Succes met de keuze.

Groet

Eric.

v-tune in huizen

€ 250,00 en je bent klaar.

erna gaat je vec als de brandweer. ben met mijn 1.6je zeer tevreden over ze.

@remutr wrote:v-tune in huizen

€ 250,00 en je bent klaar.

erna gaat je vec als de brandweer. ben met mijn 1.6je zeer tevreden over ze.

Hoeveel vermogen heb je er dan bij met je 1.6je ??? :hmmz

@remutr wrote:17 nm koppel en 11 pk

Dat vind ik persoonlijk niet de moeite... en ook nog veel geld. Dan heb je het over 25 euro per pk :shock:

:angel

veel meer is er ook niet te halen uit een standaard benzine atmosferisch motortje

wat je wel zal merken is dat de koppel kromme iets gunstiger is.

Dat klopt, onderin zit er veel winst in.

Hij pakt veel makkelijker op nu. van 60 in zijn vijf kan je nu makkelijk doortrekken naar de 100.

En bij 120 op de snelweg was 3800 en is nu 3600 toeren

0-100 is ook sneller, pa heeft een 2.6 omega en die was me altijd ruim voor bij het stoplicht, nu kan ik gewoon met hem mee akseleren.

@RickM89 wrote:Nou, Volgens remutr moet je dan naar V-tune, die kan dat blijkbaar.

zo ver ik weet doet een chip vrij weinig met een versnellingsbak... of ben ik nou malle pietje?

Terug
Naar boven