Trekt men hiervoor je auto open?

Japs

Post weinig
Ik ben van plan om deze op m'n dashboard te bevestigen rechts in de hoek.

Zou hiervoor worden ingebroken in de auto?

MCchw.png

Geen idee, die wuppies werden ook autos voor open gebroken en daar kun je ook niks mee

Wuppies_en_Wups.JPG

Whoehoee honderste post en officieel geen junior member meer :vertag :vertag

je hebt altijd wel van die gekken rondlopen hoor .. maar als je zo begint te denken kan je niets meer doen of kopen dus

lol, als je zo para bent... zet je auto dan maar in een garagebox met 6 sloten, 3 alarms en met 4 startonderbrekers :)

is maar een antwoord hoor... :)

nah ligt aan de regio waar je woont denk ik...

als ze de ruit intikken zal et eerder zijn om een evt radio en hoop op een frontje onder de stoel ;)

@RicoW wrote:lol, als je zo para bent... zet je auto dan maar in een garagebox met 6 sloten, 3 alarms en met 4 startonderbrekers :)

Moet je je wagen maar eens parkeren in Antwerpen-noord. Daar brak een snotneus mijn collega zijn lege wagen open voor de lol.

Toen de overbuurvrouw begon te roepen uit het raam van de eerste verdieping, zette de jonge crimineel dan maar op een lopen.

Was misschien om te oefenen.

In die buurt, met de straat over te steken, heb ik eens tussen twee geparkeerde wagens in iets bruins getrapt en 't was niet van een hond, kan ik je zeggen.

Eén of andere vetzak had even zijn broek laten zakken en tussen twee wagens gehurkt.

@Japs wrote:Ik ben van plan om deze op m'n dashboard te bevestigen rechts in de hoek.

Zou hiervoor worden ingebroken in de auto?

Ik zou enkele kleine video-monitors in mijn dash willen verwerken, maar denk er ook aan om die, tijdens het parkeren, af te schermen met een soort van deksel dat ik er kan voor plaatsen, zodat ze aan het zicht onttrokken zijn.

De camera's aan de buitenkant kan je moeilijker verstoppen.

Je kan altijd een piepklein kinderzitje op je dash bevestigen.

Dan kan hij mee naar binnen als je ergens of thuis bent. :D

in_seat.jpg

Heb hem met een tayrippie om z'n nek op m'n dashboard gezet :P

Hij zit vast aan m'n ventilatierooster.

Foto volgt.

Terug
Naar boven