Ik snap de redenatie van MR-Turbo niet helemaal:
4 cil zuigen aan door 1 pijp (inlaat systeem)
6 cil zuigen aan door 1 pijp
Gevolg lucht moet door de pijp stromen om de cilinders goed te vullen,als je nagaat dat 6cil 1/3de meer is dan 4 zou je toch zeggen dat je ook een gat nodig hebt wat 1/3de groter is in mm2,immers de cilinders moeten toch goed gevult worden met lucht,het is ook zo dat het inlaatsysteem van een 6 cil groter is als van een 4 cil,dat zal ook wel niet zonder rede gedaan zijn...
Maar goed het pulseren kan ik me wel iets bij voorstellen,het is immers niet zo dat alle cilinders op eens lucht aanzuigen,maar dat een LPG mengstuk gerust kleiner kan zijn als van een 4cil zie ik niet zo 1/2/3 zitten,je knijpt dan immers ook de lucht enorm af waardoor je echt een vermogens verlies van enorme % krijgt...Ga maar eens hard remmen en blijf maar door je neus ademen...
Na mijn idee moet je een mengstuk hebben wat bij je inlaat past,en om een mengstuk wat goed op een 4cil loopt op een 6 cil te zetten zal kwa LPG menging wel goed gaan alleen het knijpt de lucht toevoer enorm,ik kan dit zelf enorm merken bij mijn 6 cil.