H HT Komt weleens kijken 14 feb 2012 #1 Ik heb hier vandaag een trekhaak onder een Ascona C sedan gehaald. Nu heb ik dat al is vaker gedaan,maar zo'n trekhaak kende ik nog niet. Iemand van jullie die zo'n trekhaak al eens gezien heeft? gr
Ik heb hier vandaag een trekhaak onder een Ascona C sedan gehaald. Nu heb ik dat al is vaker gedaan,maar zo'n trekhaak kende ik nog niet. Iemand van jullie die zo'n trekhaak al eens gezien heeft? gr
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 14 feb 2012 #2 nee,nog nooit gezien zo. kwam die onder een C Asci vandaan???????
H HT Komt weleens kijken 15 feb 2012 #3 @asconahobbyist wrote:nee,nog nooit gezien zo. kwam die onder een C Asci vandaan??????? Die had ik dus ook nog nooit gezien.(ik denk meer mensen niet) Hij komt toch onder een sedan (1986) vandaan
@asconahobbyist wrote:nee,nog nooit gezien zo. kwam die onder een C Asci vandaan??????? Die had ik dus ook nog nooit gezien.(ik denk meer mensen niet) Hij komt toch onder een sedan (1986) vandaan
H HT Komt weleens kijken 20 feb 2012 #5 Ook al zo'n raar ding. Was er zeker toen een opeldealer die dat spul uit polen ofzo heeft laten komen. hahahaha
Ook al zo'n raar ding. Was er zeker toen een opeldealer die dat spul uit polen ofzo heeft laten komen. hahahaha
J jojonopel Post best veel 3 apr 2012 #6 @Aapje wrote:Dit rare ding zit bij mij op de diesel: Belgische trekhaak - GDW - Op mijn -C zit er ook zo een op ! Er zit nog een versterkingslat in de koffer bij !
@Aapje wrote:Dit rare ding zit bij mij op de diesel: Belgische trekhaak - GDW - Op mijn -C zit er ook zo een op ! Er zit nog een versterkingslat in de koffer bij !