Tractiecontrole knop inbouwen

ik heb er een gevonden.. sterker nog,, die man had er meer liggen.. 25 euro per set.. meteen een extra meegenomen voor een kennis.. alleen die ziet er weer vanaf..

dus mocht er iemand zijn die die schakelaar ook wil inbouwen.. laat maar weten. heb een set incl kapje, schakelaar en stekker

hallo,

ik zou ook een traction control knop willen hebben.

heb een astra coupe turbo

uit het jaar 2004

met stoelverwarming

gr

Waarom zou je traction control inbouwen op een 1.8? met die 125 pk spinnen de banden toch niet? Ik heb zelf ook 125 pk en trek hem echt niet met piepende banden weg of is het voor de leuk?

vooral voor de leuk, en daarbij,, ook die 125 pk krijg ik regelmatig in de bochten dan wel optrekken in de slip bij nat wegdek, anders niet. hoe dan ook, het is meer voor de fun

De 1.8 heeft al Tractie Controle, alleen bij de Standaard Z18XE niet uitschakelbaar.

We hadden een Astra-G 1.8 16V X18XE1 Club uit 1999, deze had heeeelllll weinig opties, maar TC was echt standaard, en uitschakelbaar.

het draadboompje en schakelaar van deze sprong zo over van de 1.8 in de 2.0T Coupe haha...

Alleen kapje in de juiste kleur vinden met Stoelverwarming en TC was even lastig.

Wij hadden alleen een Zwart kapje zonder stoelverwarming.

Willem

klopt.. kapjes zijn moeilijk te vinden en meestal in het zwart.. ik had een aantal sets en waren binnen no time verkocht.. best bizar.

Bij mij was het niet voorbereid maar ik heb de complete kabelboom ingebouwd king:

@ricksmits wrote:vooral voor de leuk, en daarbij,, ook die 125 pk krijg ik regelmatig in de bochten dan wel optrekken in de slip bij nat wegdek, anders niet. hoe dan ook, het is meer voor de fun

Cool man...hoop dat het lukt zonder problemen. Lekker bezig

Zit er al in joh. Stelt echt weinig voor als je op je gemak werkt.

uiteindelijk bruikbaar? neh.. wel leuk om weer n lampje extra te hebben haha.. de zjonnie uithangen bij t stoplicht kan nu ook.. maar dat heb ik 1 keer gedaan omdat t echt glad was en toen werd ik al aangehouden.. niks voor mij king: wel terecht overigens :P

Weet iemand de nr van de traction control kabel ik wil em bestellen maar Opel vind um niet alleen een hele boom

Terug
Naar boven