J jumperke Komt weleens kijken 28 jun 2011 #121 Ziet er al een pak beter uit. Lak ziet er prima uit. Nu inderdaad naar beneden met die hap, dan word ie nog mooier.
Ziet er al een pak beter uit. Lak ziet er prima uit. Nu inderdaad naar beneden met die hap, dan word ie nog mooier.
H hanskadett Loopt hier de deur plat 30 jun 2011 #122 :swear :swear :swear geloof je toch niet. krijg ik die klote bout van de schokdemper onder niet los bij de achter as zit muurvast zelfs na weken met wd40. als ik een buis erop zet van 1 meter is dat link heren en heeft anders iemand een tip
:swear :swear :swear geloof je toch niet. krijg ik die klote bout van de schokdemper onder niet los bij de achter as zit muurvast zelfs na weken met wd40. als ik een buis erop zet van 1 meter is dat link heren en heeft anders iemand een tip
H hanskadett Loopt hier de deur plat 30 jun 2011 #123 :swear :swear :swear geloof je toch niet. krijg ik die klote bout van de schokdemper onder niet los bij de achter as zit muurvast zelfs na weken met wd40. als ik een buis erop zet van 1 meter is dat link heren en heeft anders iemand een tip
:swear :swear :swear geloof je toch niet. krijg ik die klote bout van de schokdemper onder niet los bij de achter as zit muurvast zelfs na weken met wd40. als ik een buis erop zet van 1 meter is dat link heren en heeft anders iemand een tip
C CORSA2L16VALVE Post best veel 30 jun 2011 #124 soms wil het even helpen als je ze een tikje vaster draait (tikje maar, om de roest te breken) en dan los te draaien
soms wil het even helpen als je ze een tikje vaster draait (tikje maar, om de roest te breken) en dan los te draaien
P petrolhead Loopt hier de deur plat 30 jun 2011 #125 @hanskadett wrote::swear :swear :swear geloof je toch niet. krijg ik die klote bout van de schokdemper onder niet los bij de achter as zit muurvast zelfs na weken met wd40. als ik een buis erop zet van 1 meter is dat link heren en heeft anders iemand een tip heb ik toen ook gedaan, geen idee of het link is, bout kan miss breken.
@hanskadett wrote::swear :swear :swear geloof je toch niet. krijg ik die klote bout van de schokdemper onder niet los bij de achter as zit muurvast zelfs na weken met wd40. als ik een buis erop zet van 1 meter is dat link heren en heeft anders iemand een tip heb ik toen ook gedaan, geen idee of het link is, bout kan miss breken.
C CORSA2L16VALVE Post best veel 30 jun 2011 #126 soms wil het even helpen als je ze een tikje vaster draait (tikje maar, om de roest te breken) en dan los te draaien
soms wil het even helpen als je ze een tikje vaster draait (tikje maar, om de roest te breken) en dan los te draaien
S Sebbe GSI Komt hier geregeld 30 jun 2011 #127 ik gebruik altijd een slagmoer sleutel die trilt hem wel los.
P petrolhead Loopt hier de deur plat 30 jun 2011 #128 @hanskadett wrote::swear :swear :swear geloof je toch niet. krijg ik die klote bout van de schokdemper onder niet los bij de achter as zit muurvast zelfs na weken met wd40. als ik een buis erop zet van 1 meter is dat link heren en heeft anders iemand een tip heb ik toen ook gedaan, geen idee of het link is, bout kan miss breken.
@hanskadett wrote::swear :swear :swear geloof je toch niet. krijg ik die klote bout van de schokdemper onder niet los bij de achter as zit muurvast zelfs na weken met wd40. als ik een buis erop zet van 1 meter is dat link heren en heeft anders iemand een tip heb ik toen ook gedaan, geen idee of het link is, bout kan miss breken.
S Sebbe GSI Komt hier geregeld 30 jun 2011 #130 ik gebruik altijd een slagmoer sleutel die trilt hem wel los.
H hanskadett Loopt hier de deur plat 1 jul 2011 #131 heb hem gek genoeg 4 slagen kunnen draaien daarna zat hij muurvast. slagmoer sleutel wil ook niet lukken. even paar dagen weken met wd40 en dan nog eens proberen. @petrolhead er komen 8&9jx13 inch verbreed staal eronder
heb hem gek genoeg 4 slagen kunnen draaien daarna zat hij muurvast. slagmoer sleutel wil ook niet lukken. even paar dagen weken met wd40 en dan nog eens proberen. @petrolhead er komen 8&9jx13 inch verbreed staal eronder
K king corsa Komt weleens kijken 1 jul 2011 #133 Even terug vast draaien indien mogelijk, dan afslijpen tegen de moer en los draaien. Als ie een beetje gaat en daarna vast loopt is je draad kapot en ga je hem zeker niet heel er af krijgen,
Even terug vast draaien indien mogelijk, dan afslijpen tegen de moer en los draaien. Als ie een beetje gaat en daarna vast loopt is je draad kapot en ga je hem zeker niet heel er af krijgen,
H hanskadett Loopt hier de deur plat 1 jul 2011 #134 heb hem gek genoeg 4 slagen kunnen draaien daarna zat hij muurvast. slagmoer sleutel wil ook niet lukken. even paar dagen weken met wd40 en dan nog eens proberen. @petrolhead er komen 8&9jx13 inch verbreed staal eronder
heb hem gek genoeg 4 slagen kunnen draaien daarna zat hij muurvast. slagmoer sleutel wil ook niet lukken. even paar dagen weken met wd40 en dan nog eens proberen. @petrolhead er komen 8&9jx13 inch verbreed staal eronder
K king corsa Komt weleens kijken 1 jul 2011 #135 Even terug vast draaien indien mogelijk, dan afslijpen tegen de moer en los draaien. Als ie een beetje gaat en daarna vast loopt is je draad kapot en ga je hem zeker niet heel er af krijgen,
Even terug vast draaien indien mogelijk, dan afslijpen tegen de moer en los draaien. Als ie een beetje gaat en daarna vast loopt is je draad kapot en ga je hem zeker niet heel er af krijgen,
H hanskadett Loopt hier de deur plat 3 jul 2011 #136 DIKKE KAK !!!!! :swear heb ik me verrekend met de breedte van de velgen. kan ik weer een andere set gaan maken want dit ziet niet uit
DIKKE KAK !!!!! :swear heb ik me verrekend met de breedte van de velgen. kan ik weer een andere set gaan maken want dit ziet niet uit
H hanskadett Loopt hier de deur plat 3 jul 2011 #137 DIKKE KAK !!!!! :swear heb ik me verrekend met de breedte van de velgen. kan ik weer een andere set gaan maken want dit ziet niet uit
DIKKE KAK !!!!! :swear heb ik me verrekend met de breedte van de velgen. kan ik weer een andere set gaan maken want dit ziet niet uit
S sylvester1 Post best veel 3 jul 2011 #138 Gaz veren en spatbordverbreders, dan is hij zeker weten dik
H hanskadett Loopt hier de deur plat 6 jul 2011 #139 weet trouwens iemand hoever die ta set achter kan verlagen max
S sylvester1 Post best veel 3 jul 2011 #140 Gaz veren en spatbordverbreders, dan is hij zeker weten dik