Jah slierten zijn leuk maar dat hebben we al eens gedaan, en dan rijd je op dat soort wegen met 20 a 30 achter elkaar aan, benje dagen aan het rijden. Neej, ieder krijgt een route beschrijving in bolletje pijltje, zal dat zo even toelichten, en je start een x aantal minuten na elkaar. Dus je komt elkaar onderweg tegen, ieder kan eigen tempo rijden en omdat er stukken in de route zitten dat je soms dezelfde weg de andere kant of dezelfde kant oprijdt kom je ook andere deelnemers weer tegen, die bijv een andere afslag zoeken als jij. Maw. heel maas en waal word overspoeld met Opeltjes die alle kanten oprijden en naar elkaar toeteren en zwaaien
Bolletje pijltje is gewoon lachen. Je heb een situatie (waypoint), en die word schematisch uitgelegt die je tegenkomt en wat je moet doen.
Dus je krijgt straks de route van mij zo, allen minder complex, aan de start druk je je dagteller op nul, en bij zoveel km doet zich een situatie voor. Pak het tweede waypoint, je komt aan bij km 106.12 vanaf het bolletje en je moet de pijl volgen, dat betkent bij de splitsing rechtsaf. That's all. Dus het is verstandig een bijrijder mee te nemen, maar die zit er dan ook niet voor spek en bonen bij. Die moet de route voorlezen en er zitten kleine instinkertjes in, dus goed kijken en lezen.
Oww, ik pak hem in september, in mei word voor mij ook lastig, ik hoop dan toch weer ergens een nieuwe baan te hebben enzo.