R RonaldH Hoort bij de inboedel 7 apr 2010 #1 komende vrijdag rond half 10,op Veronica,die 3 idiooten in jeeps .
O Opelkees Hoort bij de inboedel 7 apr 2010 #2 ga ik wel weer even kijken altijd wel leuk die specials:angel
R RonaldH Hoort bij de inboedel 7 apr 2010 #3 ik vraag me wel s af wat het allemaal kost,die gasten hebben elke keer weer wat anders,en het verveelt nooit. maar dat moet toch goud geld kosten ??? en die gasten verdienen ook wel aardig,als je weet wat voor auto's ze hebben
ik vraag me wel s af wat het allemaal kost,die gasten hebben elke keer weer wat anders,en het verveelt nooit. maar dat moet toch goud geld kosten ??? en die gasten verdienen ook wel aardig,als je weet wat voor auto's ze hebben
A Astraman Hoort bij de inboedel 7 apr 2010 #7 Jah is weer een toppertje met echt leuke stukjes hoor, heb vol verbijstering zitten kijken.
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 7 apr 2010 #8 is dit de aflevering van de ''deathroad'' niet? PRACHTIGE aflevering, heb 'm al gezien :thumbup
W wagoneer Komt weleens kijken 8 apr 2010 #9 ja die is al een paar keer uitgezonde maar blyft geweldig wel een idee om het een keer na te doen met een paar prettig gestoorde van hier :thumbup
ja die is al een paar keer uitgezonde maar blyft geweldig wel een idee om het een keer na te doen met een paar prettig gestoorde van hier :thumbup
L Lex Komt hier geregeld 8 apr 2010 #10 ja die specials zijn lachen;heb ze allemaal. usa and vietnam specials vind ik het mooist lol
J johani500driver Komt hier geregeld 8 apr 2010 #12 Op die brommertjes ja:thumbup Ga deze ook ff kijken lijkt me wel leuk
S Silverspeed Loopt hier de deur plat 10 apr 2010 #14 origineel gepost door wagoneer ja die is al een paar keer uitgezonde maar blyft geweldig wel een idee om het een keer na te doen met een paar prettig gestoorde van hier :thumbup haha bij die deadroad haak ik af :O jeremy flikkerde bijna naar beneden :O
origineel gepost door wagoneer ja die is al een paar keer uitgezonde maar blyft geweldig wel een idee om het een keer na te doen met een paar prettig gestoorde van hier :thumbup haha bij die deadroad haak ik af :O jeremy flikkerde bijna naar beneden :O
A arjontje Forumbewoner 10 apr 2010 #15 origineel gepost door wagoneer ja die is al een paar keer uitgezonde maar blyft geweldig wel een idee om het een keer na te doen met een paar prettig gestoorde van hier :thumbup Zo iets bestaat ook. (via een organisatie.) is alleen niet in bolivia. maar gewoon in europa, met een auto van rond de 500 euro. Zie www.carbagerun.nl
origineel gepost door wagoneer ja die is al een paar keer uitgezonde maar blyft geweldig wel een idee om het een keer na te doen met een paar prettig gestoorde van hier :thumbup Zo iets bestaat ook. (via een organisatie.) is alleen niet in bolivia. maar gewoon in europa, met een auto van rond de 500 euro. Zie www.carbagerun.nl
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 10 apr 2010 #16 paar bekenden van me doen dit jaar mee, ben zelf van plan volgend jaar mee te doen.. helemaal geweldig!
paar bekenden van me doen dit jaar mee, ben zelf van plan volgend jaar mee te doen.. helemaal geweldig!
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 10 apr 2010 #17 echt sick hoe ze daar in die bergen reden.. op het randje met die gare bakken