A ary Komt weleens kijken 9 okt 2013 #1 hallo iedereen mijn toerenteller doet het slecht of eigenlijk niet meer alleen als ik in zijn drie vol gas rij dan geeft ie op een gegeven moment weer toeren aan maar anders niet iemand een idee Wim miss hahaha groetjes ary
hallo iedereen mijn toerenteller doet het slecht of eigenlijk niet meer alleen als ik in zijn drie vol gas rij dan geeft ie op een gegeven moment weer toeren aan maar anders niet iemand een idee Wim miss hahaha groetjes ary
T theunm Loopt hier de deur plat 9 okt 2013 #2 misschien dat je er bij kunt zetten in wat voor hok die toerenteller zit
M Mr. Bone Komt hier geregeld 10 okt 2013 #3 Waarom nou gelijk weer "hok"??? Omdat die jongen er niet bij zet om wat voor auto het gaat? @topicstarter; wat meer info is idd wel gewenst.
Waarom nou gelijk weer "hok"??? Omdat die jongen er niet bij zet om wat voor auto het gaat? @topicstarter; wat meer info is idd wel gewenst.
A ary Komt weleens kijken 10 okt 2013 #4 sorry dacht dat ik dat erbij had gezet maar het gaat om een astra gsi groetjes ary