wim-v6 Forumbewoner 30 dec 2010 #21 normaal niet, anders een vernauwing (busje) in de slang maken om te testen. Willem
C capting Lid 30 dec 2010 #22 zo heb je mischien een tip voor me hoe ik dat kan maken ? ik heb eigelijk nooit echt gekust aan auto's snapie capting
zo heb je mischien een tip voor me hoe ik dat kan maken ? ik heb eigelijk nooit echt gekust aan auto's snapie capting
C capting Lid 30 dec 2010 #23 ok want bij mij zag het gaatje er zo uit als bij foto twee en nu nog 2 mm erbij is het erg als het iets groter ? capting
ok want bij mij zag het gaatje er zo uit als bij foto twee en nu nog 2 mm erbij is het erg als het iets groter ? capting
wim-v6 Forumbewoner 30 dec 2010 #24 pak een pijpje (een stukje van een oude ruitensproeier of vacuum laidingkje, zodat het gat kleiner word). Willem
pak een pijpje (een stukje van een oude ruitensproeier of vacuum laidingkje, zodat het gat kleiner word). Willem
wim-v6 Forumbewoner 30 dec 2010 #25 normaal niet, anders een vernauwing (busje) in de slang maken om te testen. Willem
C capting Lid 30 dec 2010 #26 zo heb je mischien een tip voor me hoe ik dat kan maken ? ik heb eigelijk nooit echt gekust aan auto's snapie capting
zo heb je mischien een tip voor me hoe ik dat kan maken ? ik heb eigelijk nooit echt gekust aan auto's snapie capting
wim-v6 Forumbewoner 30 dec 2010 #28 pak een pijpje (een stukje van een oude ruitensproeier of vacuum laidingkje, zodat het gat kleiner word). Willem
pak een pijpje (een stukje van een oude ruitensproeier of vacuum laidingkje, zodat het gat kleiner word). Willem