M markkie Komt weleens kijken 12 nov 2010 #1 Ben een beetje laat maar ja... Ben Mark heb momenteel 2 opels nl een d kadett uit 1984 en een e kadett gsi uit 87. Beide niet in uitstekende staat... Groeten, Mark
Ben een beetje laat maar ja... Ben Mark heb momenteel 2 opels nl een d kadett uit 1984 en een e kadett gsi uit 87. Beide niet in uitstekende staat... Groeten, Mark
B BlaCkdevILGTC Lid 12 nov 2010 #2 hey markkie ,, Welkom hier , Veel plezier op t forum hou ze rijdend he die Kadettjes.. GrOetjesz. ...
hey markkie ,, Welkom hier , Veel plezier op t forum hou ze rijdend he die Kadettjes.. GrOetjesz. ...
B BlaCkdevILGTC Lid 12 nov 2010 #3 hey markkie ,, Welkom hier , Veel plezier op t forum hou ze rijdend he die Kadettjes.. GrOetjesz. ...
hey markkie ,, Welkom hier , Veel plezier op t forum hou ze rijdend he die Kadettjes.. GrOetjesz. ...
M markkie Komt weleens kijken 13 nov 2010 #6 De d kadett is geschorst en wacht tot ik klaar ben met verbouwen... de gsi rijd ik nog mee. Maar waarschijnlijk moet de d kadett wachten want ik heb een b ascona waar ook nog werk aan zit. En die wil ik toch wel eerst doen
De d kadett is geschorst en wacht tot ik klaar ben met verbouwen... de gsi rijd ik nog mee. Maar waarschijnlijk moet de d kadett wachten want ik heb een b ascona waar ook nog werk aan zit. En die wil ik toch wel eerst doen
M markkie Komt weleens kijken 13 nov 2010 #7 De d kadett is geschorst en wacht tot ik klaar ben met verbouwen... de gsi rijd ik nog mee. Maar waarschijnlijk moet de d kadett wachten want ik heb een b ascona waar ook nog werk aan zit. En die wil ik toch wel eerst doen
De d kadett is geschorst en wacht tot ik klaar ben met verbouwen... de gsi rijd ik nog mee. Maar waarschijnlijk moet de d kadett wachten want ik heb een b ascona waar ook nog werk aan zit. En die wil ik toch wel eerst doen