Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
als ik rustig gas geef dan is er niks aan de hand ! helaas staat er een varojet 2 op en daar heb ik in het verleden bij andere opels alleen maar problemen gehad !
[rquote=1848276&tid=141022&author=2000]Vervroeging kan je testen door op het slangetje te zuigen (ja, klinkt onnatuurlijk voor een man, maar probeer het maar )[/rquote]
ik ga morgen zeker de vervroeging testen en ook de acc pomp !
[rquote=1848276&tid=141022&author=2000]Vervroeging kan je testen door op het slangetje te zuigen (ja, klinkt onnatuurlijk voor een man, maar probeer het maar )[/rquote]
ik ga morgen zeker de vervroeging testen en ook de acc pomp !
een nieuw lucht filter zit er al in , moet alleen nog even een condensator halen . heb al een vacuum vervroeger geregeld om te kijken of dat het probleem geeft . ja en is dat het probleem niet dan ga ik de varojet 2 uit elkaar halen dan moet het daar wel aan liggen !
een nieuw lucht filter zit er al in , moet alleen nog even een condensator halen . heb al een vacuum vervroeger geregeld om te kijken of dat het probleem geeft . ja en is dat het probleem niet dan ga ik de varojet 2 uit elkaar halen dan moet het daar wel aan liggen !