Tikkende zetels

@harms wrote:naar de dealer teruggaan er zou inmiddels modificatie setje zijn die het probleem verhelpt

bij mij hebben ze er een nieuw frame ingezet

Geld dat ook voor 13 jaar oude g's??? ;) :-P Die van mij maakt ook geluidjes als ik over hobbels rijdt.

zoek maar eens via autoweek site op hun forum en dan opel astra

daar zijn heel veel mensen die het probleem hebben en hadden

wat jou dealer zegt is een onzin verhaal het is een bekend probleem,en bij opel nederland is het bekend! dus jouw dealer zou misschien de moeite moeten nemen en dit even netjes uitzoeken!

zoek maar eens via autoweek site op hun forum en dan opel astra

wat jou dealer zegt is een onzin verhaal het is een bekend probleem,en bij opel nederland is het bekend! dus jouw dealer zou misschien de moeite moeten nemen en dit even netjes uitzoeken!

@Astraman wrote:@harms wrote:naar de dealer teruggaan er zou inmiddels modificatie setje zijn die het probleem verhelpt

Geld dat ook voor 13 jaar oude g's??? ;) :-P Die van mij maakt ook geluidjes als ik over hobbels rijdt.

gewoon beetje spuug erop en GAAAN!! haha

@Astraman wrote:@harms wrote:naar de dealer teruggaan er zou inmiddels modificatie setje zijn die het probleem verhelpt

gewoon beetje spuug erop en GAAAN!! haha

@Grenswachter wrote:@harms wrote:zoek maar eens via autoweek site op hun forum en dan opel astra

Klopt, had al zo een vermoeden....

Vind toch niet zo direct een topic over op de site vanautoweek.

@Grenswachter wrote:@harms wrote:zoek maar eens via autoweek site op hun forum en dan opel astra

Klopt, had al zo een vermoeden....

Vind toch niet zo direct een topic over op de site vanautoweek.

Net gebeld met dealer, alles uitgelegd, maar ze kenden het probleem niet, na zoekwerk op hun pc blijkt

er toch iets aan de hand te zijn. Ze gingen het uitzoeken en mij terug bellen morgen.

Ben ik daar dan de enigste in de regio? :hmmz Nee ik noem niet graag locatie of dealer (nog niet) :D

Word vervolgd!

Net gebeld met dealer, alles uitgelegd, maar ze kenden het probleem niet, na zoekwerk op hun pc blijkt

er toch iets aan de hand te zijn. Ze gingen het uitzoeken en mij terug bellen morgen.

Ben ik daar dan de enigste in de regio? :hmmz Nee ik noem niet graag locatie of dealer (nog niet) :D

Word vervolgd!

je kan toch de dealer vermelden dan weten mede gebruikers die het probleem ook hebben dat die dealer ervan weet,wat

het probleem voor hun ook weer sneller oplost

Als jou dealer het goed oplost is het alleen maar positief voor de dealer toch?

je kan toch de dealer vermelden dan weten mede gebruikers die het probleem ook hebben dat die dealer ervan weet,wat

het probleem voor hun ook weer sneller oplost

Als jou dealer het goed oplost is het alleen maar positief voor de dealer toch?

Ik zal je wat sterkers vertelllen,

Mijn F begint die kuren ook al te krijgen.

Het is de passagiersstoel en ook de 4 bouten zitten echt wel vast hoor !

Rik :)

Terug
Naar boven