T trashmetal Forumbewoner 19 nov 2012 #2 Moet nogal een monster zijn aan die boodschappenlijst te zien :jerry wel leuk ding :thumb
T tgbnigel Lid 19 nov 2012 #3 haha thnx :thumb die boodschappenlijst zat er al op toen ik hem kocht. zit erover te denken om deze eraf te halen ik vind het namelijk niet echt mooi
haha thnx :thumb die boodschappenlijst zat er al op toen ik hem kocht. zit erover te denken om deze eraf te halen ik vind het namelijk niet echt mooi
T trashmetal Forumbewoner 19 nov 2012 #4 ben er ook niet zo'n voorstander van zeker als de genoemde merken niet op de wagen zijn gemonteerd maar voor de rest leuk bakkie
ben er ook niet zo'n voorstander van zeker als de genoemde merken niet op de wagen zijn gemonteerd maar voor de rest leuk bakkie
S soepkiepe Forumbewoner 19 nov 2012 #5 mooi ding.. persoonlijk had ik die motorkap op de oud ijzer bult gegooid en er 1 in originele kleur terug gezet
mooi ding.. persoonlijk had ik die motorkap op de oud ijzer bult gegooid en er 1 in originele kleur terug gezet
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 19 nov 2012 #7 @soepkiepe wrote:mooi ding.. persoonlijk had ik die motorkap op de oud ijzer bult gegooid en er 1 in originele kleur terug gezet hey old iezerboer, overspuiten kan ook
@soepkiepe wrote:mooi ding.. persoonlijk had ik die motorkap op de oud ijzer bult gegooid en er 1 in originele kleur terug gezet hey old iezerboer, overspuiten kan ook
S soepkiepe Forumbewoner 19 nov 2012 #8 @trashmetal wrote:Denk dat ie niet van ijzer is ssttt, niet altijd alles vertellen he
T tgbnigel Lid 20 nov 2012 #9 is inderdaad geen ijzer maar ik vind het zwarte wel mooi staan alleen de stickers gaan er nog af. weet iemand hoe je die er makkelijk en mooi afkrijgt ? Grtz
is inderdaad geen ijzer maar ik vind het zwarte wel mooi staan alleen de stickers gaan er nog af. weet iemand hoe je die er makkelijk en mooi afkrijgt ? Grtz
T trashmetal Forumbewoner 20 nov 2012 #10 met stickerverwijderaar of er af pulken en de restjes wegvegen met een doekje en wat lampolie
T tgbnigel Lid 20 nov 2012 #11 ok thnx als ik tijd heb ff proberen als het gelukt is zet ik wel ff foto erop
L Looney Post best veel 20 nov 2012 #12 Als het carbon(look) is, wel oppassen met stickerverwijderaar.. Anders is het carbon ook zo weg
T tgbnigel Lid 20 nov 2012 #13 is geen carbon hood is gewoon zwart gespoten ofzo denk ik. maar bedankt voor de tip king: