B blitzer Komt weleens kijken 7 nov 2010 #22 Ziet er wel heel strak uit als je het zo zou maken!:thumbup
B blitzer Komt weleens kijken 7 nov 2010 #23 Ziet er wel heel strak uit als je het zo zou maken!:thumbup
C carlover Komt hier geregeld 17 nov 2010 #24 origineel gepost door blitzer Ik heb deze dan even met een shop bewerkt... nu nog een motorkap met booskijker en gewoon in kleur.:thumbup
origineel gepost door blitzer Ik heb deze dan even met een shop bewerkt... nu nog een motorkap met booskijker en gewoon in kleur.:thumbup
C carlover Komt hier geregeld 17 nov 2010 #25 origineel gepost door blitzer Ik heb deze dan even met een shop bewerkt... nu nog een motorkap met booskijker en gewoon in kleur.:thumbup
origineel gepost door blitzer Ik heb deze dan even met een shop bewerkt... nu nog een motorkap met booskijker en gewoon in kleur.:thumbup
B blitzer Komt weleens kijken 18 nov 2010 #26 origineel gepost door carlover nu nog een motorkap met booskijker en gewoon in kleur.:thumbup Tja, dat is aan de eigenaar van de tigra.
origineel gepost door carlover nu nog een motorkap met booskijker en gewoon in kleur.:thumbup Tja, dat is aan de eigenaar van de tigra.
B blitzer Komt weleens kijken 18 nov 2010 #27 origineel gepost door carlover nu nog een motorkap met booskijker en gewoon in kleur.:thumbup Tja, dat is aan de eigenaar van de tigra.
origineel gepost door carlover nu nog een motorkap met booskijker en gewoon in kleur.:thumbup Tja, dat is aan de eigenaar van de tigra.
B blitzer Komt weleens kijken 19 nov 2010 #30 Heb wel ff de shop gemaakt met booskijkers en kap in kleur....
B blitzer Komt weleens kijken 19 nov 2010 #31 Heb wel ff de shop gemaakt met booskijkers en kap in kleur....
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 19 nov 2010 #32 vind de zwarte kap wel mooi eiglijk, maar zou met kofferbak en dak erbij zwart nog veel gaver zijn. Dan ziet het er ook wat minder per ongeluk uit zeg maar. Ik maak er wel n shop van
vind de zwarte kap wel mooi eiglijk, maar zou met kofferbak en dak erbij zwart nog veel gaver zijn. Dan ziet het er ook wat minder per ongeluk uit zeg maar. Ik maak er wel n shop van
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 19 nov 2010 #33 vind de zwarte kap wel mooi eiglijk, maar zou met kofferbak en dak erbij zwart nog veel gaver zijn. Dan ziet het er ook wat minder per ongeluk uit zeg maar. Ik maak er wel n shop van
vind de zwarte kap wel mooi eiglijk, maar zou met kofferbak en dak erbij zwart nog veel gaver zijn. Dan ziet het er ook wat minder per ongeluk uit zeg maar. Ik maak er wel n shop van
P pascalo Komt weleens kijken 19 nov 2010 #34 Ok ik heb niks gezegd he of jullie dit wouden doen maar wel mooi Alleen die motorkap die blijft er mooi op denk ik Die motorkap zit namelijk carbon op
Ok ik heb niks gezegd he of jullie dit wouden doen maar wel mooi Alleen die motorkap die blijft er mooi op denk ik Die motorkap zit namelijk carbon op
P pascalo Komt weleens kijken 19 nov 2010 #35 Ok ik heb niks gezegd he of jullie dit wouden doen maar wel mooi Alleen die motorkap die blijft er mooi op denk ik Die motorkap zit namelijk carbon op
Ok ik heb niks gezegd he of jullie dit wouden doen maar wel mooi Alleen die motorkap die blijft er mooi op denk ik Die motorkap zit namelijk carbon op