Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[rquote=1869607&tid=142732&author=Sanamy]Kijk hier kan ik iets mee.
Nu kan ik eindelijk eens gaan kijken of mijn egr wellicht al is afgedopt of niet.
Bedankt voor deze duidelijke foto[/rquote]
Het is een uitdaging om er bij te komen wanneer de motor in de auto hangt.
Misschien is er hier op het forum nog iemand die tips/tricks heeft om er 'gemakkelijk' bij te komen.
Maar............ Waarom zou je 'alleen willen weten' of die al is afgedopt ?
Als die is afgedopt krijg je bij het los laten van het gas bij hoog toeren tal een fout lampje (Geel/Oranje) op je dashboard. (Brand ook kort bij het starten!)
Als je bij het los laten bij hoge toeren geen lampje ziet en bij het starten van de motor brand het lampje wel dan zal die bijna zeker niet afgedopt zijn.
[rquote=1869607&tid=142732&author=Sanamy]Kijk hier kan ik iets mee.
Nu kan ik eindelijk eens gaan kijken of mijn egr wellicht al is afgedopt of niet.
Bedankt voor deze duidelijke foto[/rquote]
Het is een uitdaging om er bij te komen wanneer de motor in de auto hangt.
Misschien is er hier op het forum nog iemand die tips/tricks heeft om er 'gemakkelijk' bij te komen.
Maar............ Waarom zou je 'alleen willen weten' of die al is afgedopt ?
Als die is afgedopt krijg je bij het los laten van het gas bij hoog toeren tal een fout lampje (Geel/Oranje) op je dashboard. (Brand ook kort bij het starten!)
Als je bij het los laten bij hoge toeren geen lampje ziet en bij het starten van de motor brand het lampje wel dan zal die bijna zeker niet afgedopt zijn.