P pz83 Komt weleens kijken 2 aug 2011 #1 hallo mijn tid verlichting gaat pas aan als ik de verlichting aan doe en als ik hem op contact zet gaat hij niet aan. iemand een idee alvast bedankt groet peter
hallo mijn tid verlichting gaat pas aan als ik de verlichting aan doe en als ik hem op contact zet gaat hij niet aan. iemand een idee alvast bedankt groet peter
wim-v6 Forumbewoner 5 aug 2011 #4 Meestal de solderingen in de TID zelf, makkelijkst is een TIS uit een corsa-B / Combo-B / Tigra halen op de sloop. Willem
Meestal de solderingen in de TID zelf, makkelijkst is een TIS uit een corsa-B / Combo-B / Tigra halen op de sloop. Willem
wim-v6 Forumbewoner 5 aug 2011 #5 Meestal de solderingen in de TID zelf, makkelijkst is een TIS uit een corsa-B / Combo-B / Tigra halen op de sloop. Willem
Meestal de solderingen in de TID zelf, makkelijkst is een TIS uit een corsa-B / Combo-B / Tigra halen op de sloop. Willem
P pz83 Komt weleens kijken 25 aug 2011 #6 bedankt jongens sorry voor late reactie. krijg geen email als jullie wat gesuurd hebben
P pz83 Komt weleens kijken 25 aug 2011 #7 bedankt jongens sorry voor late reactie. krijg geen email als jullie wat gesuurd hebben