TID datum, welke kabel doorknippen

witte07

Post weinig
wie weet welke draad ik moet doorknippen of verbinden achter me radio in me astra g om de datum te laten weergeven in me tid. dus niet achter me tid , maar achter me radio

@witte07 wrote:wie weet welke draad ik moet doorknippen of verbinden achter me radio in me astra g om de datum te laten weergeven in me tid. dus niet achter me tid , maar achter me radio

zal niet gaan knippen maar gewoon even aan de tech2 hangen dan kan je het zo veranderen.

Even inhaken op dit topic:

Kan je dan ook veranderen dat de datum in beeld blijft staan, als je een ander merk dan een originele radio erin heb gezet :?:

Mijn Astra-F deed dat toen ook, daar heb ik wel een draadje doorgeknipt.

Als ik in een Astra-G dit kan veranderen dan is dat ook mijn keuze.

en dat uiteraard ook de vraag, kan dit enkel met de Dealer Tech2 of ook met een Opcom :?:

Ja dat kan met een tech2 , misschien ook wel met een op-com maar daar durf ik geen zekerheid aan te geven.

@turbo.d wrote:Even inhaken op dit topic:

Kan je dan ook veranderen dat de datum in beeld blijft staan, als je een ander merk dan een originele radio erin heb gezet :?:

Mijn Astra-F deed dat toen ook, daar heb ik wel een draadje doorgeknipt.

Als ik in een Astra-G dit kan veranderen dan is dat ook mijn keuze.

en dat uiteraard ook de vraag, kan dit enkel met de Dealer Tech2 of ook met een Opcom :?:

Welke software gebruik je daarvoor? Loop namelijk al even aan te klooien met zo'n blauwe tech2 kabel....

Mag evt via pm...

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

`De rood/grijse door knippen, dan blijft de datum staan,

ny8twp.jpg

Terug
Naar boven