Kan niets fout aan gaan
Zit aan de distributiekant van de motor
Bovenste radiateurslang volgen, vind je n huisje dat vast zit met 3 torxjes
Torxen eruit, thermostaathuis eraf, thermostaat wissellen, in elkaar zetten en koelvloeistof bijvullen
Warm draaien en dan kijken hoe t kvs niveau is