wim-v6 Forumbewoner 16 feb 2011 #2 achter het nokkenas wiel / achter de distirbutiekap dus.. Bovenste radiateurslang volgen. Willem
wim-v6 Forumbewoner 16 feb 2011 #3 achter het nokkenas wiel / achter de distirbutiekap dus.. Bovenste radiateurslang volgen. Willem
B boekje1 Post best veel 16 feb 2011 #4 zit hij dus niet achter de kap waar je distrubutieriem zit wat ik al een paar x had gelezen zit hij dan in die bovenste slang of zo heb je daar een foto van willem is wel makkelijk
zit hij dus niet achter de kap waar je distrubutieriem zit wat ik al een paar x had gelezen zit hij dan in die bovenste slang of zo heb je daar een foto van willem is wel makkelijk
B boekje1 Post best veel 16 feb 2011 #5 zit hij dus niet achter de kap waar je distrubutieriem zit wat ik al een paar x had gelezen zit hij dan in die bovenste slang of zo heb je daar een foto van willem is wel makkelijk
zit hij dus niet achter de kap waar je distrubutieriem zit wat ik al een paar x had gelezen zit hij dan in die bovenste slang of zo heb je daar een foto van willem is wel makkelijk
X xladage Loopt hier de deur plat 16 feb 2011 #6 [rquote=1870525&tid=142849&author=wim-v6] achter de distirbutiekap dus..[/rquote] [rquote=1870539&tid=142849&author=boekje1]zit hij dus niet achter de kap waar je distrubutieriem zit [/rquote] Huh? Volgens mij zit hij daar juist wel
[rquote=1870525&tid=142849&author=wim-v6] achter de distirbutiekap dus..[/rquote] [rquote=1870539&tid=142849&author=boekje1]zit hij dus niet achter de kap waar je distrubutieriem zit [/rquote] Huh? Volgens mij zit hij daar juist wel
X xladage Loopt hier de deur plat 16 feb 2011 #7 [rquote=1870525&tid=142849&author=wim-v6] achter de distirbutiekap dus..[/rquote] [rquote=1870539&tid=142849&author=boekje1]zit hij dus niet achter de kap waar je distrubutieriem zit [/rquote] Huh? Volgens mij zit hij daar juist wel
[rquote=1870525&tid=142849&author=wim-v6] achter de distirbutiekap dus..[/rquote] [rquote=1870539&tid=142849&author=boekje1]zit hij dus niet achter de kap waar je distrubutieriem zit [/rquote] Huh? Volgens mij zit hij daar juist wel
B boekje1 Post best veel 16 feb 2011 #8 achter die kap heb je de dikke slang zitten kan toch dat hij daar in zit hoop dat ik het goed heb en hoor het wel van willem die weet het wel of ik het juist heb
achter die kap heb je de dikke slang zitten kan toch dat hij daar in zit hoop dat ik het goed heb en hoor het wel van willem die weet het wel of ik het juist heb
B boekje1 Post best veel 16 feb 2011 #9 achter die kap heb je de dikke slang zitten kan toch dat hij daar in zit hoop dat ik het goed heb en hoor het wel van willem die weet het wel of ik het juist heb
achter die kap heb je de dikke slang zitten kan toch dat hij daar in zit hoop dat ik het goed heb en hoor het wel van willem die weet het wel of ik het juist heb
wim-v6 Forumbewoner 16 feb 2011 #10 klopt, dat is de achterkap van de distributie. /nokkenaswiel zal los moeten om erbij te kunnen. Willem
klopt, dat is de achterkap van de distributie. /nokkenaswiel zal los moeten om erbij te kunnen. Willem
B boekje1 Post best veel 16 feb 2011 #11 dus ook distrubutieriem neem ik aan niet dat het nu moet maar van de zomer wil ik distrubutie en multieriem laten vervangen + de waterpomp dus dan maar gelijk alles doen beter alles in 1 x
dus ook distrubutieriem neem ik aan niet dat het nu moet maar van de zomer wil ik distrubutie en multieriem laten vervangen + de waterpomp dus dan maar gelijk alles doen beter alles in 1 x
wim-v6 Forumbewoner 16 feb 2011 #12 klopt, dat is de achterkap van de distributie. /nokkenaswiel zal los moeten om erbij te kunnen. Willem
klopt, dat is de achterkap van de distributie. /nokkenaswiel zal los moeten om erbij te kunnen. Willem
B boekje1 Post best veel 16 feb 2011 #13 dus ook distrubutieriem neem ik aan niet dat het nu moet maar van de zomer wil ik distrubutie en multieriem laten vervangen + de waterpomp dus dan maar gelijk alles doen beter alles in 1 x
dus ook distrubutieriem neem ik aan niet dat het nu moet maar van de zomer wil ik distrubutie en multieriem laten vervangen + de waterpomp dus dan maar gelijk alles doen beter alles in 1 x