P PAASHAAS Loopt hier de deur plat 29 mrt 2008 #1 Hoe kun je het beste een TFT scherm schoonmaken ? Ik heb er (eindelijk) eentje gekocht een maand of 2 geleden, maar je kunt niet op het scherm drukken omdat je dan pixels kan beschadigen ?
Hoe kun je het beste een TFT scherm schoonmaken ? Ik heb er (eindelijk) eentje gekocht een maand of 2 geleden, maar je kunt niet op het scherm drukken omdat je dan pixels kan beschadigen ?
X XeRo Komt weleens kijken 29 mrt 2008 #2 gewoon een doekje een klein beetje vochtig maken en afnemen
R Roelof Komt hier geregeld 29 mrt 2008 #3 Cleaning foam, een beetje op een doekje doen en dan over het scherm wrijven.
J Jerk Loopt hier de deur plat 1 apr 2008 #5 Ik heb hier een flesje staan van Philips Screen cleaning gel :thumbup Komt bij de Media Markt vandaan Even op een doekje doen en schoonmaken maar :thumbup En je ziet geen strepen :thumbup
Ik heb hier een flesje staan van Philips Screen cleaning gel :thumbup Komt bij de Media Markt vandaan Even op een doekje doen en schoonmaken maar :thumbup En je ziet geen strepen :thumbup
A Astraman Hoort bij de inboedel 21 mei 2008 #6 Bij It's, 9,98 euro van bandridge, keigoed spul. Zelfde als philips alleen 3 euro goedkoper.