Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
op welk toerental hang de naald van de toeren teller voordat de automaat terug schakelt naar versnelling 1... en is het misschien niet de kick-down die in werking treedt als je op je pedaal staat??
Denk niet dat het de kickdown is. Alhoewel hij wel heel snel terugschakelt als ik bijvoorbeeld op snelweg wil inhalen en pedaal klein beetje dieper indruk....... En het toerental zit rond 2000 toeren. Schakelt dan terug naar 1e versnelling en maakt dan zo'n 4000 toeren.
Ik weet niet wat voor firmware versie er in de automaat ecu zit bij jouw maar ik weet dat bij de V6sen in laatste firmware versie veel is verbetert m.b.t. het schakelpatroon.
@janussie wrote:Update: de versnellingsbakolie en -filter zijn vervangen. Ik rijd er inmiddels weerbruim anderhalve week mee. Het schakelen gaat een stuk soepeler.
Ook nog geen last gehad van het terugschakelen naar 1e versnelling.
Hopelijk is dat probleem nu opgelost.
ok goed zo.. dat is vaak iets wat mensen vergeten als ze onderhoud doen.. dus dit is vrij simpel :thumbup :thumbup
@RamSwa72 wrote:Meestal is het vervroegd terugschakelen te wijten aan een versleten remband
dat kan ook nog.. maar zo te lezen was de vloeistof en filter vervangen voldoende.. en als de topicstarter nog problemen heeft later dan lezen we het vanzelf wel maar nu kan hij weer een tijdje vooruit voordat het volgende onderhoud komt kijken