temperatuur indicatie

[quote quote=18366221]Ook aan u de vraag: wat is de datum van de laatste systeemsoftware[/quote]

14 mei 2019

Duiste handleiding voor het installeren vind je hier

[quote quote=18366223]@ Lonius41: Die datum staat gewoon in de downloadlink. @jan: zag je mijn vraag aan jou ook?[/quote]

datum van de bestanden als je ze hebt uitgepakt zijn van 27 februari 2019...

Het installeren duurt circa 20 minuten, in de handleiding staat dat je stil moet staan met de motor aan en het start/stop systeem uit. Heb hier nog geen tijd voor gehad. Op de Duitse GLX site lees ik dat men na het installeren niet direct verschillen ziet. Maar dat kan nog komen, de update is pas een dag oud en niet iedereen heeft de tijd gehad/genomen om de verschillen te zoeken.

[quote quote=18366232]Ik heb de nieuwste update gister geïnstalleerd. Ik kan nog geen enkel verschil ontdekken in het systeem. De lay-out en kleuren zijn hetzelfde gebleven als daarvoor.[/quote]

Heb jij de update rijdend of stilstaand geïnstalleerd?

Ik heb ook de update geinstalleerd inmiddels. Tijdens mijn woon- werkreis de update laten lopen en dit ging prima. Stilstaand opgestart en rijdend af laten maken. Ik zie geen verschillen tot nu toe. Update duurt zeker 40 mins. idd.

Wat ik mij afvraag; als je de software van Peugeot installeert, krijg je dan bij het opstarten nog wel het Opel logo op het scherm?

Vandaag ook de nieuwe firmware geinstalleerd. Duurde bij mij 23 minuten. Ook ik zie geen verschillen op de schermen. Het systeem start wel iets sneller op. De temperatuurindicatie is dus nog hetzelfde gebleven. Was wel even zoeken hoe je de update aan de praat kreeg. Bij mij (intellilink 5.0) moest ik de knop met de mobiele telefoon lang ingedrukt houden totdat het systeem zichzelf opnieuw opstart. Daarna kreeg ik de vraag of ik de firmware wilde installeren. De nieuwe firmwareversie heeft als datum 15-2-2019

3sytn0jdpnjckx0625uc9p3lvv9wyv2r.jpg

1luyxnyolew18rdk7grsiefpukpyblj2.jpg

zelf mijn berichten, kan je niet lezen. trekt op niets en voor mij zullen ze er ook niets aan gaan doen en zal alles blijven zoals het nu is

Terug
Naar boven