M manac Post best veel 2 nov 2010 #1 Beste opelrijders, Mijn vraag is waar ik de voeler of de sensor van mijn temp. metertje kan vinden . het liefst met een afbeelding. Het gaat om een G x16szr Mvg. Danny
Beste opelrijders, Mijn vraag is waar ik de voeler of de sensor van mijn temp. metertje kan vinden . het liefst met een afbeelding. Het gaat om een G x16szr Mvg. Danny
K krasy Post best veel 2 nov 2010 #2 kan hem vinden als je de zoekknop gebruikt en kan je het echt niet vinden kijk even op de onderte rooster van je bumper in het midden . dan zie je hem zo zitten :thumbup
kan hem vinden als je de zoekknop gebruikt en kan je het echt niet vinden kijk even op de onderte rooster van je bumper in het midden . dan zie je hem zo zitten :thumbup
K krasy Post best veel 2 nov 2010 #3 kan hem vinden als je de zoekknop gebruikt en kan je het echt niet vinden kijk even op de onderte rooster van je bumper in het midden . dan zie je hem zo zitten :thumbup
kan hem vinden als je de zoekknop gebruikt en kan je het echt niet vinden kijk even op de onderte rooster van je bumper in het midden . dan zie je hem zo zitten :thumbup
M manac Post best veel 2 nov 2010 #4 Dat is de digitale temp. sensor. Die weet ik. Ik bedoel die op m'n teller bak zit aangesloten en de motortemp. aangeeft. Misschien heb ik het niet erg duidelijk omschreven , bij deze dan
Dat is de digitale temp. sensor. Die weet ik. Ik bedoel die op m'n teller bak zit aangesloten en de motortemp. aangeeft. Misschien heb ik het niet erg duidelijk omschreven , bij deze dan
M manac Post best veel 2 nov 2010 #5 Dat is de digitale temp. sensor. Die weet ik. Ik bedoel die op m'n teller bak zit aangesloten en de motortemp. aangeeft. Misschien heb ik het niet erg duidelijk omschreven , bij deze dan
Dat is de digitale temp. sensor. Die weet ik. Ik bedoel die op m'n teller bak zit aangesloten en de motortemp. aangeeft. Misschien heb ik het niet erg duidelijk omschreven , bij deze dan
K koenelsenaar Loopt hier de deur plat 2 nov 2010 #6 Bij een X16xel zit hij naast de thermostaat naast de distributieriem...
K koenelsenaar Loopt hier de deur plat 2 nov 2010 #7 Bij een X16xel zit hij naast de thermostaat naast de distributieriem...
M manac Post best veel 2 nov 2010 #8 Ok, maar dit is een x16szr. Zit die niet op het koelvloeistof systeem ergens ?
M manac Post best veel 2 nov 2010 #9 Ok, maar dit is een x16szr. Zit die niet op het koelvloeistof systeem ergens ?
M manac Post best veel 2 nov 2010 #14 Moet dat op het blok zitten ? Want ik heb op die plaats niks zitten! Alleen een punt voor massa met draden eraan.
Moet dat op het blok zitten ? Want ik heb op die plaats niks zitten! Alleen een punt voor massa met draden eraan.
M manac Post best veel 2 nov 2010 #15 Moet dat op het blok zitten ? Want ik heb op die plaats niks zitten! Alleen een punt voor massa met draden eraan.
Moet dat op het blok zitten ? Want ik heb op die plaats niks zitten! Alleen een punt voor massa met draden eraan.
I IMpY Komt hier geregeld 2 nov 2010 #16 Volgens mij moet je bij je thermostaathuis kijken. Groeten Twan
I IMpY Komt hier geregeld 2 nov 2010 #17 Volgens mij moet je bij je thermostaathuis kijken. Groeten Twan
M manac Post best veel 2 nov 2010 #18 Ok,en daar zit een dikke slang op aangesloten die naar m'n radiateur toeloopt ?
M manac Post best veel 2 nov 2010 #19 Ok,en daar zit een dikke slang op aangesloten die naar m'n radiateur toeloopt ?
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 2 nov 2010 #20 Zit ie niet waar ie op het plaatje staat dan? kan me niet voorstellen dat het verkeerd in autodata staat. Erwin
Zit ie niet waar ie op het plaatje staat dan? kan me niet voorstellen dat het verkeerd in autodata staat. Erwin