Telefoon houder Paragon voor Iphone?

@dion87 wrote:das net zoiets als.. nothing is stronger than love, accept a nokia armored appache helicopter :jerry

tja ik heb het gewoon makkelijk, heb een lease telefoon.. want uiteindelijk eindigen ze toch wel in de la, dus na een jaar kan ik kiezen of ik me telefoon koop of weer een nieuwe lease.

ben alleen nog wel van plan om een wifi ding voor me obd2 stekker te halen zodat ik met me iphone me auto kan uitlezen

Accept of except? :jerry

@Kano wrote:@dion87 wrote:das net zoiets als.. nothing is stronger than love, accept a nokia armored appache helicopter :jerry

tja ik heb het gewoon makkelijk, heb een lease telefoon.. want uiteindelijk eindigen ze toch wel in de la, dus na een jaar kan ik kiezen of ik me telefoon koop of weer een nieuwe lease.

ben alleen nog wel van plan om een wifi ding voor me obd2 stekker te halen zodat ik met me iphone me auto kan uitlezen

Accept of except? :jerry

je snapt me wel, ondanks dat het bijna het eind van het jaar is is het nog best druk hier op werk. dus willen zulke dingen er nog wel doorheen schieten :P

Terug
Naar boven